قیمت پایه NFT میلادی پس از توییت ایلان ماسک افزایش یافت


قیمت پایه مجموعه تصاویر پروفایل انیمه پس از معرفی ماسک به 7.8 ETH رسید.

در 10 مه، ایلان ماسک، سرمایه‌دار آمریکایی، میمی را در توییتر منتشر کرد که با استفاده از تصاویر مجموعه توکن‌های غیرقابل تغییر Milady (NFT) ایجاد شده بود. مدت کوتاهی پس از آن، قیمت پایه NFT های Milady از 3.8 اتر (ETH) به 7.3 ETH افزایش یافت و در زمان انتشار به 5.69 ETH کاهش یافت.

Milady که در سال 2021 توسط انجمن هنرهای دیجیتال Remilia ایجاد شد، مجموعه‌ای از 10000 تصویر NFT از تصاویر پروفایل انیمه “الهام گرفته از قبیله‌های سبک خیابانی” است. هنرمند شارلوت فانگ سازمان غیرمتمرکز خودمختار Remilia (DAO) را تأسیس کرد و به طراحی این مجموعه کمک کرد.

نام “میلادی” نمایشی است بر روی عبارت “بانوی من”، که از نظر تاریخی شکلی مودبانه خطاب برای زنان نجیب بود، اما از آن زمان به بعد در انجمن های اینترنتی مفاهیم طنز آمیزی از جوانمردی بیش از حد و “پسران خوب” دریافت کرده است. چهار سال قبل از توییت میلادی NFT، ایلان ماسک ارجاع داده شد همنام، در حالی که “سپر من مال توست” را اضافه می کند.

قیمت پایه NFT های Milady در می 2022، ادعاها خالق آن، شارلوت نیش، نشان داده شده است که درگیر ایدئولوژی های مختلف افراطی در سایت تابلوی تصویر ناشناس 4chan است. به نظر می رسد Fang صحت اسکرین شات های ادعا شده را تایید کرده است. نشان می دهد“ترول کردن در مورد آن کودکانه بود، اما من در واقع هرگز به مگسی صدمه نزدم.” هنرمند NFT بعداً تیم را ترک کرد.

علیرغم اختلاف نظرها، میلادی همچنان در جوامع وب 3 محبوب بود. سو ژو، یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری ورشکسته سنگاپور Three Arrows Capital، علاوه بر اینکه توسط ایلان ماسک تبلیغ می شود، یک کلکسیونر مشتاق Miladys و مکرر است. شیلی او این مجموعه را با پیروانش جمع کرد. این مجموعه در حال حاضر دارای 39659 ETH در حجم تجمعی معامله شده در OpenSea است.

مجله: طوفان 3AC، استخراج بیت کوین 360 درصد، شیرجه NFT بروس لی




نویسنده: Zhiyuan Sun

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید