مالت آماده بازنگری در درمان نظارتی NFT می شود


هدف این تجدید نظر حذف توکن‌های غیرقابل بازخرید از چارچوب دارایی‌های مالی مجازی مالت است.

سازمان خدمات مالی مالت (MFSA) در حال حاضر در حال بررسی درخواست‌ها برای بررسی «تدبیر قانونی» توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در چارچوب دارایی‌های مالی مجازی است.

تحت چارچوب نظارتی فعلی، NFTها در قانون دارایی های مالی مجازی گنجانده شده اند که شامل توکن های مجازی، دارایی های مالی مجازی، پول الکترونیکی و تمام ابزارهای مالی ساخته شده یا وابسته به فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) است.

با این حال، MFSA توصیه می‌کند NFTها را از چارچوب دارایی‌های مالی مجازی حذف کنید، زیرا منحصر به فرد و غیرقابل تغییر هستند و بنابراین نمی‌توانند به عنوان پرداخت برای کالاها و خدمات یا برای اهداف سرمایه‌گذاری استفاده شوند.

به گفته MFSA، «ادغام چنین دارایی هایی در محدوده چارچوب VFA ممکن است برخلاف روح قانون باشد، که به دنبال تنظیم خدمات نوع سرمایه گذاری ارائه شده در رابطه با VFAهایی است که خارج از محدوده دسته بندی دارایی های خدمات مالی سنتی موجود است. “

مقام حاکم در حال حاضر قبل از اجرای رسمی این بازنگری های جدید در چارچوب خود، از بازخوردهای ذینفعان دعوت می کند.

مربوط: دادگاه چین می گوید NFT ها دارایی مجازی هستند که توسط قانون محافظت می شوند

در ماه نوامبر، کوین تلگراف گزارش داد که مالتا در زمینه مقررات ارزهای دیجیتال پیشرو در جنوب اروپا است.

در سال 2018، پارلمان مالت سه قانون را تصویب کرد که یک چارچوب نظارتی جامع برای بلاک چین و ارزهای دیجیتال ایجاد می کند. قانون دارایی‌های مالی مجازی حوزه عرضه اولیه سکه، دارایی‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال و خدمات مرتبط را تنظیم می‌کند، در حالی که قانون مقررات و خدمات فناوری نوآورانه به مرجع نوآوری دیجیتال مالت اجازه می‌دهد بر ثبت ارائه‌دهندگان خدمات فناوری نظارت کند.

چارچوب نظارتی مالی فعلی کشور چهار دسته مختلف از دارایی‌های دیجیتال را به رسمیت می‌شناسد که تابع مجموعه‌های مختلف قوانین هستند: پول الکترونیکی، ابزارهای مالی، توکن‌های مجازی (کاربردی) و دارایی‌های مالی مجازی (VFA).


نویسنده: Judith BannermanQuist

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید