فرماندار مونتانا لایحه استخراج ارز دیجیتال را به قانون امضا کرد


این قانون شامل اصلاحاتی در قوانین با هدف ممنوعیت نرخ تبعیض‌آمیز برق برای شرکت‌های ماینینگ و ممنوع کردن مالیات برای کریپتوهایی است که به عنوان روش پرداخت استفاده می‌شود.

فرماندار مونتانا، گرگ جیانفورته، لایحه‌ای را امضا کرده است که دولت‌های محلی این ایالت را تا حد زیادی از تصویب قوانین منع استخراج ارزهای دیجیتال منع می‌کند.

بر اساس سوابق در مجلس قانونگذاری مونتانا، جیانفورته SB178 را در تاریخ 2 مه، پس از تصویب این لایحه در مجلس ایالتی و سنا، امضا کرد. این قانون با بازنگری در قوانین موجود، ممنوعیت تبعیض‌آمیز نرخ برق برای شرکت‌های استخراج، و اجازه ندادن مالیات برای کریپتو به‌عنوان روش پرداخت، از حقوق استخراج‌کنندگان رمزارز در ایالت ایالات متحده محافظت می‌کند.

آخرین نسخه این لایحه پیشنهاد می کند که این قانون تا حدی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در پاسخ به پیشنهادات خاص در سایر ایالت ها معرفی شده است – به این معنی که “کاوش دارایی های دیجیتال اغلب با چالش های نظارتی در سطح ایالتی و محلی مواجه شده است.” به عنوان مثال، در ماه آوریل، قانونگذاران در سنای ایالت تگزاس لایحه‌ای را تصویب کردند که هدف آن محدود کردن مشوق‌ها برای استخراج‌کنندگان کریپتو از طریق مشارکت در برنامه‌ای با هدف جبران کاهش بار در شبکه برق این ایالت است.

گروه حمایت از رمزارز Satoshi Action Fund از قوانین حامی استخراج در برخی ایالت های ایالات متحده حمایت کرده است. قانونگذاران مجلس و سنا ایالت آرکانزاس لایحه ای مشابه SB178 مونتانا را تصویب کردند. دنیس پورتر، مدیرعامل صندوق اقدام ساتوشی گزارش شده است سارا هاکبی سندرز، فرماندار آرکانزاس قبلاً این لایحه را امضا کرده بود، اما در زمان انتشار آن در وب سایت قانونگذار، چنین اقدامی نشان داده نشد.

ما می‌توانیم پیشرفت‌های زیادی در سطح ایالتی داشته باشیم، می‌توانیم کارها را به جلو ببریم، و در این بین دولت فدرال کار زیادی نمی‌تواند انجام دهد.» فوق الذکر دربان.

مرتبط با: اقتصاد استخراج ارز دیجیتال: هزینه ها، درآمدها و روند بازار

قوانین مشابهی برای حمایت از معدن در مجلس قانونگذاری ایالت می سی سی پی در دست اجرا بود، اما این لایحه در ماه مارس «مرده» شد. پورتر گفت که یک لایحه میسوری “کمی در حال انجام است” اما هنوز در مجلس قانونگذاری در حال حرکت است.

در سطح فدرال، دولت بایدن اخیراً به عنوان بخشی از پیشنهاد بودجه سال مالی 2024، 30 درصد مالیات را برای ماینرهای ارزهای دیجیتال تمدید کرد. این مالیات به طور بالقوه مصرف برق معدنچیان را هدف قرار خواهد داد.

مجله: داخل صنعت استخراج بیت کوین ایران




نویسنده: Turner Wright

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید