به گفته مدیر جی پی مورگان، بحران First Republic یک حادثه مجزا نیست


مدیر ارشد مدیریت دارایی جی پی مورگان گفت: «این ساده لوحانه است که بگوییم این فقط به جمهوری اول محدود می شود.

یکی از مدیران اجرایی JPMorgan Asset Management مطمئن نیست که بانک‌های منطقه‌ای ایالات متحده چگونه به‌عنوان پایان برنامه‌های وام اضطراری شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و بانک فدرال وام مسکن (FHLB) “کار کنند” – هشدار درباره سقوط احتمالی First Republic Bank. می تواند یک اثر دومینو ایجاد کند.

در یک مصاحبه تلویزیونی بلومبرگ در 27 آوریل، باب میشل، مدیر مدیریت دارایی جی پی مورگان، گفت که تأثیر مشکلات نقدینگی ناشی از خروج سپرده های قابل توجه جمهوری اول “به خود بانک محدود نمی شود” و به طور بالقوه بر کل صنعت بانکداری تأثیر می گذارد. صنعت.

میشل وقتی از او پرسیده شد که آیا این مسئله را “مشکل جمهوری اول یا یک مشکل بانکی” می‌داند، تاکید کرد که این یک حادثه مجزا نیست. او بیان کرد:

“خب، من فکر می کنم که ما هر دو را داریم، کمی ساده لوحانه است اگر بگوییم این به جمهوری اول محدود می شود.”

وی افزود که از آنجایی که بانکداری “به شدت تنظیم شده ترین صنعت مبتنی بر سرمایه روی کره زمین است”، مشکلات نقدینگی پیش روی جمهوری اول “اصلاً نباید اتفاق می افتاد”.

میشل معتقد است که باید “پیشرفت مستمر به سوی نوعی راه حل” برای مهار یا “حفاظت” از تأثیر سقوط جمهوری اول و جلوگیری از گسترش آن به سیستم مالی گسترده تر وجود داشته باشد.

میشل “قیمت بالای همه چیز” را به عنوان عامل اصلی منجر به رویدادهای اخیر بحران بانکی مقصر دانست، زیرا “پردرآمدترین سه ماهه” در ایالات متحده “بیشترین جریمه” است، “فقط برای زندگی” موجودی سپرده را تحلیل می برد.

وی خاطرنشان کرد که موجودی سپرده اکثر مردم در حال حاضر حتی کمتر از قبل از شیوع بیماری همه گیر کووید است.

میشل معتقد است که به یک راه حل فوری نیاز است زیرا بانک های منطقه به شدت به FDIC و FHLB وابسته هستند.

“من فکر می کنم بانک های منطقه ای به شدت به FDIC وابسته هستند، آنها به شدت به بانک وام مسکن فدرال برای دریافت پول نقد اضافی وابسته هستند، ما نمی دانیم که این دو برنامه زمانی که منقضی شوند چگونه کار خواهند کرد.”

در سه ماهه آخر سال 2022، هر دو بانک Signature و بانک Silvergate مجموعاً حدود 10 میلیارد دلار و حداقل 3.6 میلیارد دلار از FHLB، کنسرسیومی متشکل از 11 بانک منطقه ای در ایالات متحده که وجوهی را به سایر بانک ها و وام دهندگان ارائه می کند، جمع آوری کردند. گزارش شده است که او دریافت کرده است. وام های قابل توجه به مبلغ دلار. به ترتیب.

با این حال، با وجود کمک های مالی، هر دو بانک در نهایت به دلیل خروج سپرده های قابل توجه سقوط کردند.

مرتبط با: قیمت بیت کوین پس از سقوط قیمت بانک First Republic افزایش یافت

رایان سلکیس، مدیر عامل شرکت تحقیقاتی بلاک چین مساری، در توییتی به 322000 دنبال کننده خود در 29 آوریل گفت که اگر دولت نپذیرد که سیاست های فدرال رزرو (فدرال رزرو) “جنایتکارانه است، نه رمزنگاری”، بانک های بیشتری ممکن است با ورشکستگی روبرو شوند. . آینده.

این امر پس از آن صورت می گیرد که «افراد اطلاعاتی» در 21 مارس به بلومبرگ گفتند که کارکنان وزارت خزانه داری در حال بررسی راه هایی برای گسترش بیمه سپرده فعلی فراتر از حداکثر سقف 250,000 دلار برای پوشش تمام سپرده ها در ایالات متحده هستند.

طبق گزارش FDIC، تا 31 دسامبر، سپرده های بانکی داخلی ایالات متحده بالغ بر 17.7 تریلیون دلار بوده است.

مجله: سکه‌های ناپایدار: خطرات کاذب، بانکی و سایر خطرات ظاهر می‌شوند




نویسنده: Ciaran Lyons

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید