KuCoin به قربانیان هک کوتاه مدت حساب توییتر غرامت خواهد پرداخت


صرافی رمزارز اعلام کرده است که تمام ضررهای دارایی تایید شده ناشی از تبلیغات تقلبی را به طور کامل جبران خواهد کرد.

حساب کاربری رسمی توییتر KuCoin صرافی کریپتو اخیراً هک شده است که منجر به از دست دادن وجوه کاربران در یک رویداد تقلبی شد. پلتفرم کریپتو قول داده است که وجوه از دست رفته به دلیل این حادثه را بازپرداخت کند.

KuCoin در اطلاعیه‌ای تایید کرد که توییتر آن در ۲۴ آوریل ساعت ۰۸:۰۰ به وقت شرقی به مدت تقریبا یک ساعت ربوده شد. به گفته این صرافی، مهاجمان یک رویداد جعلی منتشر کردند تا کاربران KuCoin فکر کنند که در یک رویداد رسمی شرکت کرده‌اند. این صرافی تا کنون 22 تراکنش مرتبط با این حادثه را شناسایی کرده و قول بازپرداخت خسارت به حادثه دیدگان را داده است.

این شرکت از قربانیان خواست تا برای کمک با آنها تماس بگیرند و قول داد اقدامات امنیتی بهتری را برای جلوگیری از حوادث مشابه در آینده اعمال کند. این شرکت همچنین گفت که در حال همکاری با توییتر برای انجام تحقیقات بیشتر در مورد این حادثه است.

یک عضو جامعه درخواست کرد او گفت که آنها اولین کسانی بودند که به این فعالیت کلاهبرداری پیوستند تا قربانی شوند. به گفته کاربر KuCoin، این صرافی کمپین هایی مشابه توییت های مهاجمان را اجرا می کند. کاربران توییتر همچنین گفتند که این یک چیز خوب است که صرافی توانست خیلی سریع به این حمله پاسخ دهد.

مرتبط با: مذاکرات هک: چرا پلتفرم‌های با جوایز ناکارآمد قیمت بیشتری می‌پردازند؟

ضربه زدن به حساب‌های رسمی توییتر صرافی‌ها برای تشویق کلاهبرداری به یکی از استراتژی‌های هکرها در فضا تبدیل شده است. در سپتامبر 2022، حساب توییتر صرافی رمزارز CoinDCX هک شد و تبلیغات جعلی XRP را تبلیغ کرد. در 25 ژانویه، هکرها حساب توییتر پلتفرم تجاری Robinhood را هک کردند و یک ارز دیجیتال معرفی کردند.

علاوه بر صرافی‌های رمزنگاری، نحوه عملکرد آن به سایر بخش‌های Web3 مانند دامنه توکن غیرقابل تعویض (NFT) نیز گسترش می‌یابد. در 28 ژانویه، حساب توییتر پروژه NFT آزوکی هک شد و تنها در 30 دقیقه 758000 دلار ضرر وارد کرد.

مجله: سازمان های اجرایی ایالات متحده جرایم مربوط به رمزنگاری را تشدید می کنند




نویسنده: Ezra Reguerra

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید