تاجران گرجستانی با مشارکت جدید گزینه پرداخت رمزنگاری را دریافت می کنند


بازرگانان گرجستانی پرداخت‌های رمزنگاری شده را از طریق مشارکت بین Gate Pay و CityPay.io می‌پذیرند و کاربران را به مزایای خدمات کریپتو متصل می‌کند.

گیت پی، سرویس پرداخت ارز دیجیتال ارائه شده توسط شرکت مبادلات رمزنگاری Gate.io، با CityPay.io، یک استارت آپ مستقر در گرجستان و متخصص در پرداخت های رمزنگاری، اتحاد ایجاد کرده است. این مشارکت بیش از 600 تاجر در گرجستان را قادر می‌سازد تا از جایگزین‌های پرداخت رمزنگاری برای محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

طبق این اطلاعیه، کاربران CityPay.io، Gate.io و Gate Pay با مشارکت با CityPay.io این فرصت را خواهند داشت تا با تجار متعددی در گرجستان ارتباط برقرار کنند و طیف وسیعی از فعالیت‌های روزانه مانند رزرو هتل، خرید سوپرمارکت و رستوران را تسهیل کنند. مبلغ پرداختی. به طور خاص، وندی، یک رستوران زنجیره ای، یکی از شرکای CityPay.io است که مشتریان می توانند با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده، هزینه وعده های غذایی خود را پرداخت کنند.

مدیر Gate Pay، فنگ ژو، اظهار داشت که راه اندازی Gate Pay با هدف ارتباط کاربران با مشاغل، محصولات و برنامه های ارزهای دیجیتال مناسب است تا شکاف بین Web3 و زندگی روزمره مردم را پر کند. به همین دلیل است که تیم Gate Pay با شرکای مانند CityPay برای ارائه خدمات پرداخت رمزنگاری به تاجران همکاری کرده است.

همکاری بین Gate Pay و CityPay.io تجربه خرید Web3 را برای طیف وسیع تری از تجار و مشتریان در منطقه به ارمغان می آورد. پایگاه کاربری Gate Pay و تجربه کاربری همراه با شبکه تجاری و پوشش CityPay.io در گرجستان، این گسترش را تسهیل می کند.

مرتبط با: Gate.io 100 میلیون دلار برای احیای ارزهای دیجیتال و بازسازی اعتماد سرمایه گذاران متعهد می شود

گروه گیت در برداشتن گام هایی برای گسترش دامنه تجاری خود تازه کار نیست.

در 22 فوریه، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد به دنبال مجوز رمزنگاری باشد که به آن امکان می دهد “Gate HK” را در هنگ کنگ تبلیغ کند.

گرجستان به‌عنوان یکی از دوست‌دارترین کشور‌های رمزنگاری در جهان ظاهر شده است، با قوانین ارزهای دیجیتال که شرکت‌های رمزنگاری را برای افتتاح شعبه در منطقه جذب می‌کند. دولت گرجستان جاه طلبی دارد تا این کشور را به یک مرکز بزرگ رمزنگاری جهانی تبدیل کند.

مجله: کریپتو در گرجستان ابزاری حیاتی برای پناهندگانی است که از جنگ فرار می کنند


نویسنده: Amaka Nwaokocha

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید