MoneyTap مبتنی بر ریپل توسط سه بانک ژاپنی پذیرفته شده است


بانک های ژاپنی مانند یاماگوچی، مومیجی و کیتاکیوشو اکنون از سرویس حواله پولی تپ P2P مبتنی بر RippleNet پشتیبانی می کنند.

سیستم پرداخت مبتنی بر ریپل MoneyTap همچنان در ژاپن به رشد خود ادامه می‌دهد و چندین بانک محلی دسترسی به این برنامه را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

SBI Remit، بازوی متمرکز بر حواله شرکت خدمات مالی ژاپنی SBI Holdings، پشتیبانی اپلیکیشن MoneyTap موبایل را به سه بانک محلی از جمله Yamaguchi Bank، Momiji Bank و Kitakyushu Bank اضافه کرده است، SBI Remit در 17 آوریل اعلام کرد.

یاماگوچی یک بانک منطقه ای بزرگ در ژاپن با 156 شعبه و دفتر در ژاپن و چهار مکان در خارج از کشور است. بانک کیتاکیوشو یکی از زیرمجموعه های گروه مالی یاماگوچی است و از بدو تاسیس تاکنون 24 شعبه را اداره کرده است.

ادغام MoneyTap بانک های منطقه ای ژاپن را قادر می سازد تا خدمات حواله همتا به همتا را از طریق یک برنامه تلفن همراه به مشتریان خود ارائه دهند. سرویس حواله، عملکرد حواله آنلاین را از طریق شماره تلفن همراه، علاوه بر شماره حساب بانکی، فعال می کند. این برنامه همچنین دارای احراز هویت آنلاین و احراز هویت بیومتریک با هدف ارائه امنیت بالا برای مشتریان Yamaguchi، Momiji و Kitakyushu است.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، SBI خدمات تسویه حساب تلفن همراه MoneyTap را در سال 2019، اندکی پس از راه اندازی MoneyTap در اکتبر 2018 با همکاری شرکت بلاک چین ریپل، یکپارچه کرد. بر اساس راه حل بلاک چین RippleNet، برنامه MoneyTap برای ارائه تسهیلات بانک به بانک محلی فوری طراحی شده است. انتقال و نقل و انتقالات P2P برای مشتریان در ابتدا از سه بانک ژاپنی از جمله SBI Sumishin Net Bank، Suruga Bank و Resona Bank پشتیبانی می کند.

SBI Remit در اطلاعیه خود تکرار کرد که این شرکت در سپتامبر 2022 با MoneyTap ادغام شده است تا یک زیرساخت مالی نسل بعدی با عملکرد بالا و هزینه کم ارائه دهد.

مرتبط با: ریپل مرکز نقدینگی را برای کسب‌وکارها راه‌اندازی می‌کند تا شکاف نقدینگی کریپتو را پر کند

SBI به عنوان یک شریک کلیدی Ripple ظاهر شده است و از این شرکت در بحبوحه نبرد حقوقی مداوم با تنظیم کننده های مالی در ایالات متحده حمایت می کند. مورنینگ استار، یکی از شرکت‌های تابعه داده‌های مالی گروه SBI، گفت که ریپل در سال 2021 برنامه مزایای سهامداران XRP (XRP) خود را با وجود مشکلات قانونی در ایالات متحده ادامه خواهد داد. یوشیتاکا کیتائو، مدیر عامل SBI همچنین گفت که در سال 2021، ژاپن محتمل ترین کشوری است که Ripple به دلیل شرایط سخت نظارتی مجبور به ترک ایالات متحده شود.

مجله: آسیا اکسپرس: تلاش آمریکا و چین برای سرکوب بایننس، ادعای رشوه 40 میلیون دلاری SBF


نویسنده: Helen Partz

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید