ابزار ERC-20 باعث صرفه جویی 150 میلیون دلاری می شود – مدیر اجرایی Coinbase چگونگی آن را توضیح می دهد


ویل رابینسون، معاون مهندسی در Coinbase، برنامه صرافی رمزنگاری را برای افزایش حضور خود در زنجیره با ابزارهای جدید و شبکه Base توضیح می دهد.

در قسمت 15 کوین تلگراف عجله کردن آن پادکست Elisha Owusu Akyaw با ویل رابینسون، معاون مهندسی در صرافی رمزارز Coinbase صحبت می کند. آنها در مورد چشم انداز صرافی برای آینده صنعت ارزهای دیجیتال متصل به پایگاه شبکه لایه 2 جدید اتریوم صحبت می کنند. رابینسون به‌روزرسانی‌هایی را در مورد جدیدترین ابزارهای صرافی، از جمله عملکرد بازیابی ERC-20، کیف پول به‌عنوان سرویس و موارد دیگر ارائه می‌کند.

اپیزود با توضیح رابینسون شروع می شود که نقش خود را شامل می شود. رابینسون توضیح می‌دهد که او گروه محصول توسعه‌دهنده را مدیریت می‌کند که مسئول زیرساخت‌های داخلی ارزهای دیجیتال، محصولات رو به توسعه‌دهنده و تلاش‌ها برای این پروتکل است. علیرغم اقدامات نظارتی و “درام در بازار”، رابینسون معتقد است که ساخت و ساز در فضای کریپتو هرگز به این هیجان انگیز نبوده است.

“من فکر می کنم جهان به طور پیش فرض به زنجیر کشیده شده است. این اتفاق می افتد و به طور ناگهانی شروع می شود – روی زنجیره، آنلاین جدید.

به عنوان بخشی از برنامه کوین بیس برای ایجاد ابزارهای زنجیره ای بیشتر، صرافی مستقر در ایالات متحده، Base را راه اندازی کرد که یک شبکه لایه ۲ اتریوم است. به گفته رابینسون، Base محصولی است که از حرکت قوی داخلی صرافی برای ایجاد بیشتر در زنجیره ایجاد شده است. رابینسون امیدوار است که Base به خانه پیش‌فرض زنجیره‌ای Coinbase تبدیل شود تا کاربران خود را به اکوسیستم رمزنگاری بزرگ‌تر هدایت کند و با توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌هایی برای پذیرش انبوه شریک شود.

صنعت ارزهای دیجیتال شاهد چندین شبکه لایه ۲ مانند Arbitrum و Optimism بوده است که توکن‌های اکوسیستم را منتشر کرده‌اند. شایعات در رسانه های اجتماعی باعث شده است که Coinbase یک توکن برای شبکه Base منتشر کند، اما رابینسون می گوید هیچ توکن یا ایردراپ وجود نخواهد داشت.

اواخر سال گذشته، Coinbase یک ابزار بازیابی دارایی را برای کاربرانی که “به طور تصادفی توکن های پشتیبانی نشده” را به آدرس های مبادله ارسال می کنند، راه اندازی کرد. به گفته رابینسون، ابزار بازیابی ERC-20 توسط بیش از 10000 کاربر استفاده شده است که بیش از 150 میلیون دلار دارایی را بازیابی کرده اند.

مطالب مرتبط: چه کسی بینندگان را تماشا می کند؟ مت میچل، بنیانگذار CryptoHarlem توضیح می دهد که چرا نظارت دشمن است

رابینسون همچنین مفهوم محصول کیف پول به‌عنوان یک سرویس کوین‌بیس را توضیح می‌دهد که برنامه‌های Web2 را جذب می‌کند که هدفشان افزودن ویژگی‌های Web3 مانند کلکسیون‌های دیجیتال یا توکن‌هایی است که شبیه‌سازی نیستند.

قسمت آخر رو گوش کن عجله کردن آن با ویل رابینسون در Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts یا TuneIn. همچنین می توانید کاتالوگ کامل پادکست های آموزنده کوین تلگراف را در صفحه پادکست های کوین تلگراف بررسی کنید.


نویسنده: Elisha Owusu Akyaw

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید