دفتر جدید فناوری مالی OCC یک مدیر و یک تاریخ افتتاح دارد


OCC در حال جایگزینی دفتر نوآوری با یک موسسه جدید است تا به آن کمک کند تا از پیشرفت های فین تک و خطرات در حال ظهور مطلع شود.

دفتر کنترل ارز ایالات متحده (OCC) رسماً تأسیس دفتر فناوری مالی را در 30 مارس اعلام کرد. دفتر جدید تمرکز فناوری OCC را گسترش می دهد و به آن کمک می کند تا با پیشرفت های سریع در صنعت بانکداری همگام شود. او گفت.

دفتر فناوری مالی در 10 آوریل تحت رهبری پراشانت بهاردواج افتتاح می شود که دارای عناوین دستیار حسابرس OCC و مدیر ارشد فناوری مالی است. بهاردواج به تازگی در آژانس استخدام شده است. بر اساس اعلامیه:

آقای Bhardwaj تیم مسئول تجزیه و تحلیل، ارزیابی و بحث در مورد روندهای مرتبط در فناوری مالی، خطرات نوظهور و احتمالی و پیامدهای احتمالی برای حسابرسی OCC را رهبری خواهد کرد.

برنامه های راه اندازی دفتر جدید در ماه اکتبر اعلام شد. این دفتر نوآوری OCC را که در سال 2017 ایجاد شد، ترکیب و گسترش خواهد داد.

مرتبط: OCC کارکنان را برای بحث های مرتبط با فین تک آماده می کند

OCC یک دفتر مستقل از وزارت خزانه داری است که تحت مدیریت مایکل هسو، سرپرست کنترل ارز از ماه می 2021 است. این دفتر بر بانک‌های تجاری «ملی» در ایالات متحده که عضو و بیمه‌شده فدرال رزرو هستند، نظارت می‌کند. توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC).

OCC بارها به بانک‌ها هشدار داده است که درگیر رمزارزها نشوند، به ویژه در نامه‌های مفسر خود. همچنین یکی از سه تنظیم کننده بانک بود که در اوایل سال جاری بیانیه مشترکی صادر کرد و به بانک ها در مورد خطرات کریپتو هشدار داد.

OCC، با فدرال “نهادهای بانکی از ارائه خدمات بانکی به هیچ طبقه یا نوع مشتری خاصی منع و دلسرد نمی شوند”، “نگهداری دارایی های رمزنگاری شده به عنوان اصلی” احتمالاً با رویه های بانکی مطمئن و سالم ناسازگار است. هیئت رزرو و FDIC.

مجله: کوین‌های ناپایدار: از بین رفتن نرخ ارز، عملیات بانکی و سایر خطرات ظاهر می‌شوند




نویسنده: Derek Andersen

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید