SEC تایلند می خواهد محدودیت های عرضه اولیه سکه را لغو کند


آخرین پیشنهاد SEC تایلند به دنبال مجموعه ای از تغییرات نظارتی است که بازار دارایی دیجیتال در این کشور را هدف قرار می دهد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (SEC) قرار است محدودیت‌های سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی در عرضه اولیه سکه (ICO) را برای افزایش سرمایه‌گذاری دیجیتال کاهش دهد.

رگولاتور اوراق بهادار تایلند، که SEC رسماً در 30 مارس اعلام کرد، مایل است محدودیت سرانه 300,000 بات (8,800 دلار) را برای ICOهای دارای پشتوانه دارایی لغو کند و امکان سرمایه گذاری بیشتر در املاک و مستغلات و ICOهای زیرساختی را فراهم کند.

SEC اضافه کرد که هدف از اقدامات جدید کمک به تایلند برای تقویت توسعه فناوری محلی به دلیل رشد در بازار سرمایه و اقتصاد دیجیتال است.

هدف از بازنگری مقررات افزایش نظارت مؤثر بر معاملات دارایی دیجیتال و کاهش خطراتی است که ممکن است بر سرمایه‌گذاران، اپراتورهای دارایی دیجیتال و بازار تأثیر بگذارد.»

کمیسیون بورس و اوراق بهادار یک جلسه استماع عمومی را برای طرح خود برای حذف محدودیت سرمایه گذاری باز کرده است و خاطرنشان کرد که اقدامات جدید خطرات را برای سرمایه گذاران افزایش می دهد. قرار است رایزنی عمومی تا 27 آوریل ادامه داشته باشد.

مرتبط با: Gensler از SEC به دنبال بودجه 2.4 میلیارد دلاری برای تعقیب “سوء استفاده” از ارزهای دیجیتال است.

رگولاتور قصد دارد اپراتورهای دارایی دیجیتال را ملزم کند تا برای گسترش به سایر مشاغل از SEC مجوز درخواست کنند. SEC خاطرنشان کرد که اپراتورهای دارایی دیجیتال همچنین ممکن است هزینه های اضافی را برای رعایت مقررات جدید ICO متحمل شوند.

آخرین پیشنهاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند به دنبال تعدادی از تغییرات نظارتی دیگر است که بازار دارایی دیجیتال در این کشور را هدف قرار می دهد.

در اوایل ماه مارس، SEC مشاوره عمومی دیگری را در مورد پیش‌نویس مقررات خود آغاز کرد که شرکت‌های ارز دیجیتال را از ارائه معاملات سهام و وام منع می‌کرد. پیش از این، رگولاتور خدمات جدید نگهداری رمزارز را نیز معرفی کرده بود که به طور بالقوه از ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی می‌خواست یک سیستم مدیریت کیف پول دیجیتال را برای تضمین امنیت وجوه راه‌اندازی کنند.

مجله: بهترین و بدترین کشورها برای مالیات کریپتو – به علاوه نکات مالیاتی کریپتو


نویسنده: Helen Partz

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید