Circle راه اندازی USDC را برای Cosmos از طریق شبکه Noble اعلام کرد


استیبل کوین در شبکه نوبل منتشر خواهد شد و در دسترس تمام 50 بلاک چین های Cosmos IBC قرار خواهد گرفت.

طبق یک پست وبلاگ از تیم توسعه Noble، USD Coin (USDC) به زودی از طریق شبکه Noble (STAKE) در اکوسیستم Cosmos در دسترس خواهد بود. این پست توسط رگولاتور USDC Circle در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

نه Circle و نه Noble تاریخ خاصی را برای راه اندازی USDC در شبکه اعلام نکردند، اما هر دو گفتند که خوانندگان باید منتظر این اطلاعات باشند.

تیم Noble در اعلامیه‌ای اعلام کرد که USDC اولین «استیبل کوین با پشتوانه فیات بومی با نقدینگی بالا و کاملاً وثیقه‌شده» در یک شبکه متصل به Cosmos IBC خواهد بود. به نظر او، راه‌اندازی استیبل‌کوین با پشتوانه فیات، بسیاری از چالش‌هایی را که کاربران Cosmos در حال حاضر هنگام تلاش برای ایجاد پل دارایی از یک شبکه به شبکه دیگر با آن مواجه هستند، حل خواهد کرد.

این ادغام صدها میلیون دلار نقدینگی را در Cosmos در ماه‌های آینده تسریع می‌کند و به دنبال اصلاح چالش‌هایی است که کاربران و زنجیره‌های اپلیکیشن در تعامل با دارایی‌های پل‌شده‌ای که از اکوسیستم‌های دیگر سرچشمه می‌گیرند، اصلاح کند. […] هر بلاک چین به یک نسخه متعارف و اضافی USDC نیاز دارد و Noble برای رفع این نیاز حیاتی وجود دارد.

مرتبط با: Mastercard تراکنش های USDC را در APAC پردازش می کند

طبق توضیحات وب سایت رسمی Cosmos، Cosmos شبکه ای از شبکه های بلاک چین به هم پیوسته است که از پروتکل توافقی Tendermint BFT، رابط بلاک چین کاربردی (ABCI) و کیت توسعه نرم افزار Cosmos (Cosmos SDK) استفاده می کند. شبکه‌ها از طریق پروتکل ارتباطات بین بلوکی (IBC) به هم متصل می‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهد دارایی‌ها را بین شبکه‌ها در داخل اکوسیستم کلی کیهان جابجا کنند.

به گفته Mintscan، Noble یکی از بیش از 50 شبکه در اکوسیستم Cosmos IBC است.

در ژانویه، Injective Protocol (INJ) یک صندوق 150 میلیون دلاری برای حمایت از پذیرش اکوسیستم کیهان توسط کاربران راه اندازی کرد. با حمایت Kraken Ventures، Pantera Capital، Jump Crypto و دیگر شرکت‌هایی که در پروژه‌های بلاک چین سرمایه‌گذاری می‌کنند. در ماه فوریه، بنیاد بین زنجیره ای کیهان (ICF) 40 میلیون دلار اضافی را برای توسعه زیرساخت های اصلی و برنامه های کاربردی برای اکوسیستم اختصاص داد.




نویسنده: Tom Blackstone

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید