بایننس پیش از کیفرخواست CFTC برداشت 850 میلیون دلاری می بیند: داده


طبق گفته Thanefield Capital، در دوازده ساعت قبل از کیفرخواست، نزدیک به 1.5 میلیارد دلار ارز دیجیتال چندین پلتفرم متمرکز را ترک کرده است.

درست قبل از اینکه پلتفرم صرافی Binance و مدیر عامل آن Changpeng Zhao توسط کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) به نقض مقررات متهم شوند، تقریباً یک میلیارد دلار از کیف پول های این پلتفرم جدا شد.

بر اساس داده های Thanefield Capital پژوهشچند ساعت قبل از کیفرخواست بایننس CFTC، که در ساعت 15:00 UTC روز دوشنبه، 27 مارس رخ داد، مقدار غیرمعمول زیادی در صرافی های متمرکز برداشت شد. در 12 ساعت قبل از صدور کیفرخواست، حدود 1.5 میلیارد دلار از پلتفرم هایی مانند Binance، Kraken، Coinbase و Bitfinex باقی مانده است. بیش از نیمی یا 850 میلیون دلار از بایننس برداشت شد.

تنها یک ساعت پس از اعلام، بایننس شاهد برداشت 240 میلیون دلاری اضافی بود. بر اساس داده های نانسن، بیش از 400 میلیون دلار تنها از طریق وجوه مبتنی بر اتریوم در 24 ساعت گذشته برداشت شده است.

با این حال، بایننس هنوز دارایی های رمزنگاری شده به ارزش 63.36 میلیارد دلار است: این شامل بیش از 2 میلیارد دلار USDT، 17 میلیارد دلار بیت کوین و 8.1 میلیارد دلار اتر است.

CFRC شکایتی علیه Binance و CZ در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه شمالی ایلینوی تنظیم کرد. به گفته کمیسیون، که از سال 2021 بر روی تجارت بایننس تحقیق می کند، این شرکت با عدم ثبت نام مناسب در تنظیم کننده مشتقات، به تعهدات نظارتی خود عمل نکرده است. ظاهرا بایننس حداقل از سال 2019 تاکنون بیت کوین، اتر و لایت کوین را برای شهروندان آمریکایی معامله کرده است.

مرتبط با: 7 جزئیاتی که ممکن است در شکایت CFTC علیه بایننس نادیده گرفته باشید

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان نیز توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) و دادستان های فدرال که در حال بررسی پایبندی آن به قوانین مبارزه با پولشویی هستند، در حال بررسی است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تحقیقات خود را در مورد اینکه آیا بایننس به معامله گران آمریکایی اجازه دسترسی به اوراق بهادار ثبت نشده را می دهد یا خیر، انجام می دهد.

Changpeng Zhao قبلاً اتهامات CFTC را رد کرده است و استدلال می کند که صرافی رمزارز تحت هیچ شرایطی برای سود معامله نمی کند یا بازار را “دستکاری” نمی کند.

مجله: Web3 Player: ممنوعیت NFT بمب‌های D&D، تیرانداز زامبی «Kill to Win»، Illuvium: Zero hot shots




نویسنده: David Attlee

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید