dwpbank آلمان تجارت بیت کوین را به 1200 بانک وابسته در پلتفرم جدید ارائه می دهد


پردازشگر اوراق بهادار Deutsche WertpapierService Bank (dwpbank) به شرکت های وابسته خود یکپارچه سازی یکپارچه با پیشنهادات موجود خود ارائه می دهد و دارایی های دیجیتال بیشتری در راه است.

Deutsche WertpapierService Bank (dwpbank)، که خدمات پردازش اوراق بهادار را به نزدیک به 1200 بانک در آلمان ارائه می دهد، در حال ایجاد یک پلت فرم جدید به نام wpNex است که بیت کوین (BTC) را در نیمه دوم سال جاری به مشتریان خرده فروشی تمام شرکت های تابعه خود ارائه می دهد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، این سرویس جدید شامل حساب‌های رمزنگاری شده در کنار سایر حساب‌های مشتریان بانک می‌شود و نیازی به رویه‌های اضافی «مشتری خود را بشناسید» نخواهد داشت.

ارائه دهنده کیف پول به عنوان سرویس Tangany و خدمات تجارت دارایی دیجیتال tradias از Bankhaus Scheich نیز به پیشنهاد جدید خواهند پیوست. مشتریان خرده فروشی کلید خصوصی نخواهند داشت. هایکو بک، مدیرعامل Dwpbank گفت که این بانک قصد دارد در آینده ارزهای دیجیتال، دارایی های دیجیتال و اوراق بهادار توکن شده را به این سرویس اضافه کند.

بانکداری MLB اولین زیرمجموعه dwpbank بود که به این پلتفرم وارد شد و قبلاً تراکنش‌هایی را روی این پلتفرم انجام داده است. پل اوتزات، رئیس حساب بانکی و پردازش اوراق بهادار در MLP، در بیانیه ای گفت:

“در پورتال مشتری MLP ما، افزودنی منطقی به ارائه مدیریت دارایی فعلی ما است.”

حساب‌های کریپتو به حساب‌های نقدی یورو مرتبط هستند، بنابراین تراکنش‌ها می‌توانند بدون گذراندن یک حساب پرداخت جداگانه انجام شوند.

مرتبط: تقریبا نیمی از آلمانی ها در رمزارز سرمایه گذاری خواهند کرد: گزارش

آلمان به عنوان یکی از واجد شرایط ترین کشورهای جهان برای کریپتو انتخاب شده است. بانک DZ در ماه فوریه اعلام کرد که رمزارز را به خدمات مدیریت دارایی خود اضافه می کند. DZ Bank دومین بانک بزرگ آلمان از نظر دارایی و موسسه مرکزی شبکه تعاونی های بانکی با 8500 شعبه است.

با این حال، Nuri بانک رمزنگاری آلمان در ماه نوامبر به دلیل استرس بازار خرس کریپتو بسته شد. نیم میلیون مشتری داشت. در بخش مالی سنتی، سهام دویچه بانک در 24 مارس با گسترش بی ثباتی در بین بانک های اروپایی سقوط کرد. طبق گزارش ها، بخش مدیریت دارایی دویچه بانک DWS در حال مذاکره با تردیاها در مورد سرمایه گذاری در این سرویس است.

مجله: بهترین و بدترین کشورها برای مالیات کریپتو – به علاوه نکات مالیاتی کریپتو




نویسنده: Derek Andersen

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید