وحشی شکارچی هیولا یکی از چندین عناوین اصلی است که برای انتشار در سال 2025 برنامه ریزی شده است، و در روزهای اخیر Capcom به بازیکنان این شانس را داده است که در تمام پلتفرمهایی که من انجام دادم، بازی اکشن RPG را تجربه کنند. جای تعجب نیست که نسخه بتا مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و برداشت های مثبتی را دریافت کرد، اگرچه بسیاری اشاره کردند که بازی در وضعیت فنی سختی قرار داشت.
با این حال، Capcom به بازیکنان اطمینان داد که محصول نهایی در وضعیت بسیار بهتری خواهد بود. در پستی در Steam که مشکلات شناخته شده در نسخه بتا را برجسته کرده بود، این شرکت مجدداً تاکید کرد که بازی هنوز در حال توسعه است و “متعهد به اطمینان از کیفیت محصول نهایی است.”
در همین حال، Capcom همچنین به طور خاص در توییتر اشاره کرد که نسخه Steam بازی از مشکلات بصری ناشی از فعال بودن تولید فریم رنج میبرد و اظهار داشت که این مشکل «برای کل بازی برطرف خواهد شد و تأیید کرد که «از قبل در یک بازی وجود دارد». وضعیت نسبت به قبل بهبود یافته است.” این یک آزمایش بتا است. ”
وحشی شکارچی هیولا ” قرار است در 28 فوریه 2025 برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود.
اگر در تست بتای باز نسخه Steam با مشکلی مواجه شدید، راهنمای عیب یابی و مشکلات شناخته شده ما را بررسی کنید: https://t.co/uXLqldIAJ0
⁰فعال کردن تولید فریم مشکلی را برطرف میکند که در آن نویز حفظ تصویر در محیطهای خاصی رخ میدهد.– شکارچی هیولا (@monsterhunter) 1 نوامبر 2024
نویسنده: Shubhankar Parijat