امی هنیگ می‌گوید «Marvel 1943: Rise of Hydra» با داستان‌گویی سینمایی «تلاش برای انجام کاری پیش‌گامانه» است.


منجر به توسعه و ایجاد میراث قابیل، Uncharted، علاوه بر این، امی هنیگ به وضوح سابقه طولانی در عناوین اکشن ماجراجویی سینمایی و داستان محور دارد. و Marvel 1943: Rise of Hydraرسانه های جدید Skydance استودیوی Henning-Legg استودیو Henning-Legg استودیو به ارتفاعات مشابهی می پردازد.

هنینگ در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی گفت که امیدوار است. مارول 1943 می تواند یک “تجربه اتاق نشیمن مشترک” را ارائه دهد که نه تنها برای تماشا، بلکه برای بازی نیز جذاب است. ناشناخته بازی

او گفت: «به عنوان یک استودیوی جدید که تلاش می‌کند با بازی‌های سینمایی کاری نوآورانه انجام دهد، روشی که بیشتر مردم را دعوت می‌کنیم این است که چیزهایی را که قبلاً می‌دانند و دوست دارند به روشی جدید انتخاب کنند.»

به گفته هنینگ، بخش بزرگی از آن عبارت است از: مارول 1943 در حالی که جاه طلبی های گرافیکی بازی برای جلوه های بصری واقع گرایانه طراحی شده است، تیم سازنده نیز بر روی اطمینان از اینکه اکشن و ارائه کاملاً واقعی هستند، متمرکز شده است.

او گفت: «ما کاملاً CG هستیم، بنابراین واقعاً آسان است که سریع از زمین خارج شویم. می‌توانید ببینید که حتی فیلم‌ها می‌توانند بیش از حد در این تله بیفتند و نمی‌دانید روی چه زمینی ایستاده‌اید، ما می‌خواستیم وفاداری بصری را حس کنیم، به نظر برسند، صدا و بویی داشته باشیم یک فیلم یا برنامه تلویزیونی عالی مارول که این اکشن را هدایت می کند.

Marvel 1943: Rise of Hydra قرار است داستانی را روایت کند که در سراسر جهان سفر می کند و بازیکنان را به مکان های مختلف می برد. اوایل امسال تایید شد که اولین مورد از آنها “پاریس اشغالی” است و واکاندا نیز به این لیست اضافه شد و آثار هنری دومی نیز رونمایی شد. اینجا را بررسی کنید.

Marvel 1943: Rise of Hydra ” قرار است در سال 2025 برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید