در حال مرگ بازیها همیشه عناصر ترسناک بقا را به بخش مهمی از تجربه تبدیل کردهاند و این کار را ادامه خواهند داد. Dying Light: The Beast این تغییر نمی کند. دنباله مستقل قرار است یک تجربه کوچکتر و مختصرتر از نسخه قبلی خود باشد. در حال مرگ میتوانید انتظار داشته باشید که روی ورودیهایی که شامل عناصر ترسناک بقا هستند، تأکید زیادی شود.
این از خود تیمون اسمکتالا، کارگردان سریال میآید که در مصاحبه اخیرش به GamingBolt گفت: Dying Light: The Beast تمرکز “بزرگ” بر روی وحشت بقا. البته، این بیشتر زمانی درست است که در شب در حال کاوش در نقشه های جهان باز هستید، زمانی که ارواح خطرناک ترین و فعال ترین هستند، اما Smektala می گوید که بخش های روز نیز سعی می کنند تنش و حالات بازی را دوباره به دست آورند. اصلی در حال مرگ ساعات اولیه
“Dying Light: The Beast Smektala به GamingBolt گفت: این به شدت به سمت وحشت بقا متمایل است، به خصوص در شب که خطر و تنش به سطوح جدیدی می رسد. ما زمان قابل توجهی را صرف تغییر و ارتقای رفتار شکارچی اوج خود، فرار، کردیم تا ترسناکتر و ترسناکتر شود. علاوه بر این، بخش روزانه بازی دارای ویژگیهایی است که میخواستیم حس زمان (و ترس!) را بازسازی کنیم. . در حال مرگبقا نامطمئن است و هر رویارویی، حتی یک رویارویی ساده با دشمن، می تواند آخرین دیدار شما باشد. با زامبیهای تهاجمیتر، اتمسفر شدید و جلوههای بصری فراگیر، بازیکنان باید برای زنده ماندن مراقب، مدبر و استراتژیک باشند. ”
اسمکتالا در همان مصاحبه درباره مقیاس و تراکم جهانی نیز صحبت کرد. از جانور در مقایسه با نقشه جدید Dying Light 2 Stay Humanو دیدگاه او به عنوان یک توسعه دهنده PSSR برای PS5 Pro بعدی. برای مصاحبه کامل با GamingBolt همراه باشید.
Dying Light: The Beast در حال توسعه برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC. تاریخ انتشار در حال حاضر مشخص نیست.
نویسنده: Shubhankar Parijat