توییتر با استناد به تلاش‌ها برای «کاهش هرزنامه‌ها» محدودیت‌های روزانه را برای DM برای حساب‌های تأیید نشده اعمال خواهد کرد.


توییتر هنوز مشخص نکرده است که محدودیت های روزانه DM آنها چقدر خواهد بود، و این حرکت مورد استقبال کاربران تایید شده و تایید نشده به طور یکسان قرار نگرفت.

تغییرات بحث برانگیزتری در توییتر در حال آمدن است زیرا پلتفرم رسانه اجتماعی قرار است محدودیت‌های روزانه پیام مستقیم (DM) را برای کاربران تایید نشده اعمال کند.

پشتیبانی توییتر در یک توییت در تاریخ 21 ژوئیه اعلام کرد که این پلتفرم “فوراً برخی تغییرات را در تلاش های ما برای کاهش هرزنامه در پیام های مستقیم اعمال خواهد کرد.”

در هنگام درخواست از کاربران برای ثبت نام در سرویس اشتراک توییتر آبی، گفت: «حساب‌های تأییدنشده محدودیت‌های روزانه برای تعداد پیام‌های دی‌ام‌کی که می‌توانند ارسال کنند، خواهند داشت».

در این مرحله مشخص نشده بود که محدودیت های روزانه چقدر خواهد بود، اما در نظراتی که نظراتی در مورد حرکت تایید شده و تایید نشده ابراز می شد، پاسخ نسبتا منفی وجود داشت.

بالا اظهار نظر از کاربر @FGRAdam، او در زمان نوشتن بیش از 1000 لایک دارد و نسبت به تغییر آینده شک دارد:

“تغییراتی مانند این دلیلی است که برنامه های دیگر شروع به رقابت کرده اند، کاربران خود را به اصول اولیه محدود نکنید، هدف توییتر این نیست. نکته پرداخت برای آبی توییتر این است که ما ویژگی های اضافی برای گرفتن یک ویژگی مشترک و رایگان داریم و پشت آن دیوار پرداختی قرار نمی دهیم.”

“از نظر ما، این به کاربران بیشتری اجازه می دهد تا تایید شوند و [Twitter] آبی برای مبارزه با هرزنامه نیست” اضافی حساب شهروند خبرنگار محبوب @AustimCapital.

چندین کاربر همچنین استدلال کردند که محدود کردن DM برای حساب‌های تأیید نشده احتمالاً منجر به این می‌شود که حساب‌های تأیید شده بتوانند به هر حال پیام‌های ارسالی را هرزنامه ارسال کنند.

در حالی که دیگران پیشنهاد می‌کنند که این اقدام بیشتر در مورد این است که توییتر مردم را مجبور می‌کند برای تأیید هزینه‌های عملیاتی سنگین خود بپردازند، نه مبارزه با هرزنامه‌ها.

حرکت آتی به دنبال یک سری تغییرات اساسی در پلتفرم معرفی شده تحت مالکیت ایلان ماسک صورت می گیرد.

مرتبط با: مدیر اجرایی Andreessen Horowitz «راه‌های امیدوارکننده» را برای پلتفرم‌های اجتماعی Web3 می‌بیند – EthCC

در اول جولای، توییتر محدودیت نرخ قابل توجهی را بر تعداد پست‌هایی که کاربران می‌توانند در روز ببینند، اعمال کرد تا از حذف داده‌ها و «دستکاری سیستم» جلوگیری کند.

بعدها مارک زاکربرگ یک جایگزین توییتر به نام متا راه اندازی کرد. موضوعات اینستاگرام، این کار تبلیغات اولیه زیادی را به همراه داشت و تعداد کاربران زیادی را تنها در 18 جولای اجرا کرد و محدودیت‌های نرخ خود را تعیین کرد.

در ماه آوریل، توییتر همچنین تنظیمات کسب درآمد از محتوا را در پلتفرم خود ارائه کرد و سازندگان را قادر ساخت از هر نوع پستی در سراسر جهان کسب درآمد کنند.

مجله: تعیین حق چاپ موسیقی به عنوان NFT می تواند به تیلور سویفت بعدی کمک کند




نویسنده: Brian Quarmby

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *