یک چیز دیگر: این هنر یا جادو نیست. برندسازی یک علم دارد.
طبیعت انسان به این معناست که تصمیم گیری آسان نیست. انتخاب یک گزینه اغلب به معنای کنار گذاشتن گزینه های دیگر است و ممکن است نیاز به تحلیل دقیق و تفکر متفکرانه داشته باشد. به همین دلیل است که اصطلاح “خستگی تصمیم” ابداع شد که به ناتوانی ما در ادامه تصمیم گیری خوب برای مدت زمان طولانی اشاره دارد.
با این حال، در بازاریابی کریپتو، ناتوانی در انتخاب به عنوان یک ویژگی جهانی تلقی می شود، نه یک اشکال. برای بنیانگذاران، هیچ چیز مانند آزادی این نیست که همیشه برای همه چیزی باشند. درست؟ شما در وبسایت، ارائههای سرمایهگذار، وایت پیپر، کانالهای اجتماعی و وبلاگ خود لاف میزنید: این برند تماماً در مورد فناوری است.
اما در مورد جامعه نیز هست. امنیت، اعتماد و حریم خصوصی را فراموش نکنید. و البته، شما همه چیز در مورد تخریب، انقلاب، و نمایی هستید.
اگر قرار است مردم را خوشحال کند، چرا لامبو را روی ماه پرتاب نکنیم؟
بیایید از خیال بافی دست برداریم
برای اینکه یک برند موثر باشد، باید اثری از خود به جای بگذارد. هدف از هر تعامل بین مشتری و شرکت، صرف نظر از اینکه چقدر عمیق یا به یاد ماندنی است، کمک به آن اثر است. همیشه در یک مکان، همان علامت. این چیزی است که برای برند شدن (البته به صورت مجازی) برای همیشه لازم است.
برندهای قوی مطمئن می شوند که پیام هایشان برای دستیابی به این تاثیر ثابت است. باید کوتاه، مختصر و واضح باشد. همچنین باید قابل درک، قابل اعتماد و مرتبط باشد. تنها در این صورت است که برند شما شروع به شکل گیری می کند. اما اول از همه، شما باید انتخاب کنید. بسیاری از موفق ترین برندهایی که می شناسیم با یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) نامی برای خود دست و پا کرده اند.
به خودروهایی مانند ولوو و ارتباط آن با ایمنی فکر کنید. آنها برای چندین دهه از یک کلمه واحد با یک نیاز واحد و یک موقعیت مفرد استفاده کرده اند. به عنوان مثال با کوکاکولا – همیشه چیز واقعی است. شما همیشه می دانید که چه زمانی یک کولای بدون کوکاکولا مصرف کرده اید. دستور غذا و محصول ممکن است از کشوری به کشور دیگر کمی متفاوت باشد، اما برند کوکاکولا جهانی است.
به جامعه ای بپیوندید که در آن می توانید آینده را متحول کنید. حلقه نوآوری Cointelegraph رهبران فناوری بلاک چین را برای اتصال، همکاری و انتشار گرد هم می آورد. امروز درخواست دهید
«Swoosh» و «Just do it» با نایک وجود دارد. هر تصویر، همکاری هر ورزشکار، هر محصول، حتی پلتفرم NFT – این برندی است که همه آنها را گرد هم میآورد.
پس چه خواهد شد؟ سرگرمی؟ ایمنی؟ سرعت؟ جامعه؟ سهولت؟ گزینه های شما بسیار واضح هستند، اما این را درک کنید: شما باید مایل باشید که خود را متعهد کنید. یکی.
پیدا کردن نقطه شیرین برای موقعیت خود
باشه، تو متعهد هستی از کجا شروع کنیم؟ انتخاب هوشمندانه این است که با درک فعلی شروع کنید. شما در بازار فعال بوده اید و بنابراین خواسته یا ناخواسته تصوری از برند ایجاد کرده اید. برند شما در حال حاضر به چه نیازها و ویژگی های مرتبطی می پردازد؟ مرتبط ترین نیازهایی که فعالانه به آن ها رسیدگی می کنید چیست؟
جامعه شما بهترین منبع بینش در مورد پاسخ به این سؤالات است. نظرسنجیها، نظرسنجیهای رسانههای اجتماعی، یا صرفاً تحقیق در مورد دادهها و ارتباطات کاربر موجود برای بینش میتوانند ورودیهای ارزشمندی برای حمایت و اعتبار تصمیمگیری شما باشند.
با این حال، هنگامی که بدانید مشتریان چگونه برند شما را درک می کنند و نیازهای آنها را برآورده می کنند، می توانید این دانش را با چشم انداز و نقشه راه شرکت خود و همچنین قابلیت های خود ترکیب کنید. با استفاده از این فرمول، شما قادر خواهید بود یک برند معتبر و آرزومند و یک چشم انداز برند شکل دهید که شرکت شما را متحد می کند و به مشتریان بالقوه دلیلی برای خرید شما می دهد.
خبر خوب: تاثیر متحول کننده است
بازاریابی خوب یک سمفونی است. کانال های مختلف نیاز به ویرایش دارند، اما مهمتر از همه آنها باید یک امتیاز را پخش کنند. هنگامی که آن را در جای خود قرار دادید، می توانید هر ساز را بنوازی و از هماهنگی هر چیزی که به صدا در می آید و طنین انداز می شود لذت ببرید.
حتی بهتر از آن، همه اعضای تیم شما شفافیت دارند و هدف برند را به اشتراک می گذارند. این به خودی خود قدرتمند است. اما علاوه بر آن، برقراری ارتباط یک ایده فروش منحصربهفرد که قوی، مختصر، مرتبط، متمایز و معتبر باشد، منجر به سود بیشتر خواهد شد – همانطور که توسط دههها درس برندسازی از کالاهای مصرفی، خدمات مالی و هر صنعت دیگری در سراسر جهان ثابت شده است.
یک چیز دیگر: این هنر یا جادو نیست. برندسازی یک علم دارد.
آنجا است یکی درست و یکی غلط آنجا است نقطه ای شیرین برای جایگاه برند شما که در آن نیازهای مرتبط خاص به روشی قابل اعتماد و متمایز برآورده می شود. این یک بازی حدس زدن نیست که در اتاق هیئت مدیره با تیم خلاق خود بازی کنید. این روانشناسی است و هنگامی که آن را دارید، باید آن را به یک ایده فروش منحصر به فرد گره بزنید. به یک داستان برند واحد.
آیا برای انتخاب آماده هستید؟
ژرمن یکی از بنیانگذاران و رئیس بخش مربوطه THE RELEVANCE HOUSE، یک آژانس برندسازی و بازاریابی متمرکز بر بلاک چین و وب 3 است.
این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده از مدیران ارشد و کارشناسان در صنعت فناوری بلاک چین که در حال ساختن آینده با قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری هستند. نظرات بیان شده لزوما منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.
درباره حلقه نوآوری Cointelegraph بیشتر بیاموزید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر
نویسنده: German Ramirez