فهرست
- Polygon، Google Cloud و Accenture کاغذ سفید را در Web3 در برنامه های وفاداری منتشر می کنند
- Polygon با مشارکت با Nubank، Nike و Flipkart در برنامه های وفاداری سرمایه گذاری زیادی می کند.
Polygon Labs، سازمانی که در پشت غول بلاک چین Polygon (MATIC) قرار دارد، کاغذ سفیدی منتشر کرده است که محبوبترین روندها و روایتها را در بخش برنامههای وفاداری دیجیتال نشان میدهد. مقاله سفید به بررسی تغییرات پارادایم در نحوه ثبت نام، مشارکت و بهره مندی افراد از برنامه های وفاداری و اینکه چگونه بلاک چین ها می توانند در اینجا کمک کنند، می پردازد.
Polygon، Google Cloud و Accenture کاغذ سفید را در Web3 در برنامه های وفاداری منتشر می کنند
با مشارکت Google Cloud و Accenture، Polygon Labs یک مقاله سفید جامع در مورد نقش Web3 در برنامههای وفاداری به نگارش درآورد. Sandeep Nailwal یکی از بنیانگذاران Polygon این گزارش را در X به اشتراک گذاشت. این سند شامل مطالعات موردی از شرکای Polygon، نایک و فلیپکارت، و همچنین چشمانداز صنعت است.
1/ من هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم که یک مقاله سفید نوشته شده مشترک در مورد “آینده برنامه های وفاداری” منتشر شده است. @0xPolygon آزمایشگاه ها، @googlecloud & @Accenture.
راه حل های Web3 زیرساخت مقیاس پذیر و ایمن را برای برندها فراهم می کند که می تواند تعامل با مشتری را تسریع بخشد.— سندیپ | AggLayer 👿 (@sandeepnailwal) 22 ژوئیه 2024
این سند، مفهوم برنامههای وفاداری «تجربه محور» یا «تجربه محور» را بر برنامههای آشنا «محصول محور» اولویت میدهد. به گفته محققان، برنامههای جامعه قدیمی اکنون «مسابقه به پایین» هستند: کمتر از 50 درصد از امتیازات وفاداری با موفقیت بازخرید میشوند.
به همین دلیل است که ادغام Web3 مهم است: اصول اصلی بخش – امنیت، مالکیت تأیید شده، شفافیت – کاملاً با اصول برنامههای وفاداری موفق همسو هستند.
استفاده از بلاک چین برای برنامه های وفاداری جذابیت و بینش داده بیشتری را از برنامه های وفاداری ارائه می دهد
از طریق طرح های پاداش چند شرکتی. علاوه بر این، انحصار میتواند تجربهها و کانالهای تعامل جدید و همچنین جریانهای درآمدی جدید در بازارهای ثانویه را با توکنسازی کلکسیونها و UCG باز کند.
موارد استفاده انبوه Polygon برای چنین شرکتهایی شامل SWOOSH است، پلتفرمی برای کفشهای کتانی دیجیتال با برند نایک.
Polygon با مشارکت با Nubank، Nike و Flipkart در برنامه های وفاداری سرمایه گذاری زیادی می کند.
راههای زیادی وجود دارد که برندها میتوانند با ادغام Web3 در برنامههای وفاداری خود در مقیاس، سود ببرند. همراه با افزایش مقیاسپذیری، چنین برنامههایی با هزینههای کمتر، تجربه کاربری بهبودیافته همراه هستند و حتی میتوان آنها را به موارد استفادهای که قبلاً دیده نشده بود گسترش داد.
همانطور که U.Today قبلا ذکر شد، Polygon (MATIC) به عنوان پیشگام در ایجاد برنامه های وفاداری زنجیره ای در مقیاس بزرگ شناخته شده است.
مرتبط با
در سال 2023، چنین برنامه هایی را برای نوبانک و استارباکس اجرا کرد. همچنین یک پورتال رتبهبندی Reddit را برای پربازدیدترین تابلوی تصویر ایالات متحده انتخاب کرد.
نویسنده: Vladislav Sopov