نیک موسلم، رئیس محصول آزمایشگاه آوا توضیح داد که چگونه شرکت ژاپنی بازاریابی وفاداری قصد دارد وب 3 را به 100 میلیون کاربر خود معرفی کند.
پلتفرم بلاک چین اثبات سهام (PoS) Avalanche انتظار دارد 5 تا 10 میلیون تراکنش در یک زیرشبکه انجام شود زیرا یک شرکت برنامه وفاداری ژاپنی که ادعا می کند 100 میلیون کاربر دارد با این شبکه همکاری کرده است تا برنامه پاداش وفاداری در مقیاس گسترده خود را حتی گسترده تر کند. . . بلاک چین
اندرو فنتون از کوین تلگراف در هفته بلاک چین 2023 در سئول، کره جنوبی، با نیک موسلم، رئیس محصول آوا لبز مصاحبه کرد. این دو در مورد موضوعات مختلفی صحبت کردند، از جمله همکاری اخیراً اعلام شده با ارائه دهنده خدمات بلاک چین PlayThink و ارائه دهنده خدمات امتیاز ژاپنی Loyalty Marketing برای تعامل بیش از 100 میلیون کاربر در فضای Web3.
طبق گفته Mussallem، بازاریابی وفاداری تا 10 میلیون منت برای برنامه توکن تغییرناپذیر (NFT) خود انتظار دارد زیرا هدف آن ترکیب کردن کل پایگاه کاربر خود در یک سیستم Web3 است. این شرکت در وب سایت خود ادعا می کند که تقریباً 280000 فروشگاه شریک در سراسر ژاپن و 112.6 میلیون کاربر دارد. این تقریباً 90٪ از کل جمعیت کشور آسیای شرقی را شامل می شود. او توضیح داد:
“با این معامله، آنها مصمم هستند که کل پایگاه کاربر را به دست آورند. آنها سیستمی را که اکنون در اختیار دارند می گیرند و به تدریج همه چیز را به یک سیستم Web3 منتقل می کنند که در زیرشبکه خودشان اجرا می شود.”
Mussallem همچنین تاکید کرد که دو حوزه وجود دارد که بلاک چین برای شرکت معنا دارد. مدیر آوا لبز توضیح داد که یک جنبه شکل پذیری برای تعامل فروشنده و یک جنبه تعامل برای کاربران وجود دارد.
مرتبط با: DYdX مبادله کتاب سفارش غیرمتمرکز را در Cosmos راه اندازی می کند: KBW 2023
به گفته مدیر اجرایی، گنجاندن معاملهگران در سیستم شرکت میتواند بسیار پیچیده باشد، زیرا آنها باید در سیستمهای داده و “درک نحوه کارکرد آن” جستجو کنند. اما در مورد بلاک چین، وضعیت متفاوت است.
هنگامی که یک بلاک چین است، فقط یک دارایی است، به خصوص از نظر نحوه کار آنها در زیر شبکه ها. Mussallem توضیح داد که بسیار چکشخوار است.» مدیر همچنین تأکید کرد که این امر هزینههای سربار ناشی از گنجاندن فروشندگان جدید و افزودن قابلیت همکاری را حذف میکند.
تا جایی که به کاربران مربوط می شود، مدیر معتقد است که مزایای آن در تعامل نهفته است. Mussallem معتقد است که این حرکت برای دادن چیزی “کمی جالب تر” است. این شامل مالکیت دارایی ها و توانایی صرف امتیازات وفاداری در انواع مختلف فروشگاه ها می شود.
مجله: فروپاشی NFT و منیت هیولا در نمایشگاه جدید موراکامی برجسته می شود
نویسنده: Ezra Reguerra