آلدو آنتونیو، یکی از بنیانگذاران و نایب رئیس گروه اتحاد حمل و نقل ملی، معتقد است Jam-Dex به طور قابل توجهی برای صنعت حمل و نقل عمومی متحول خواهد شد و باید مورد استفاده قرار گیرد.
اپراتورهای اتوبوس و تاکسی در جامائیکا مایلند از Jam-Dex، ارز دیجیتال داخلی بانک مرکزی این کشور (CBDC) استفاده کنند، زیرا مردم محلی خواهان بهره وری عملیاتی، کاهش هزینه ها و خطرات ایمنی هستند.
بانک مرکزی جاماسیا در سال 2022 Jam-Dex را راهاندازی کرد که مخفف عبارت Jamaican Digital Exchange است که با یک رویداد airdrop حمایت شد تا پذیرش گسترده آن تسریع شود. اخیرا، آلدو آنتونیو، یکی از بنیانگذاران و نایب رئیس هیئت مدیره گروه اتحاد حمل و نقل ملی (NTAG)، از تلاش های خود برای گسترش پذیرش Jam-Dex در جامعه حمل و نقل خبر داد.
طبق گزارش محلی Jamaica Observer، آنتونیو فکر میکند که علاقه به CBDC در بین رانندگان اتوبوس و تاکسی به دلیل سرعت پایین پذیرش، بهویژه در میان فروشندگان و مصرفکنندگان، کمتر است. با وجود همه چیز، آنتونیو همچنان خوش بین است:
“من Jam-Dex را چیزی می بینم که به طور قابل توجهی برای صنعت حمل و نقل متحول خواهد بود و چیزی که باید مورد استقبال قرار گیرد.”
آنتونیو معتقد است که جامائیکا برای فعال کردن Jam-Dex به مشتریان بیشتری نیاز دارد که مایل به استفاده از CBDC باشند. عدم جذب مشتری باعث دلسردی فروشندگان و در نهایت کنار گذاشتن کامل ارز دیجیتال می شود.
به گفته آنتونیو، غذا و حمل و نقل دو صنعتی اصلی هستند که می توانند استفاده روزانه از Jam-Dex را افزایش دهند. اضافه:
اگر بتوانیم آنها (جامائیکاییها) را وادار کنیم تا با استفاده از Jam-Dex جابجا شوند و هزینه حمل و نقل را به صورت روزانه بپردازند، نرخ دریافت ارز دیجیتال به دست مردم افزایش خواهد یافت.
علاوه بر این، پذیرش گسترده CBDC نگرانی رانندگان را در مورد حمل پول نقد یا بازگرداندن پول نقد از بین می برد. جامائیکا در حال حاضر در تلاش است تا خدمات CBDC را بر روی تلفن های همراه عموم مردم فعال کند. آنتونیو نتیجه گرفت: «با این اتفاق و آموزش در حال انجام، صنعت ممکن است در موقعیتی باشد که پرداختهای نوع Jam-Dex را تا ژانویه بپذیرد، اگر نه زودتر».
تخمین زده می شود 25000 تا 30000 مالک حمل و نقل در جامائیکا زندگی می کنند و این می تواند به گسترش دسترسی Jam-Dex به فراتر از 10000 تاجر موجود با 200000 نفر از CBDC از طریق کیف پول دیجیتال Lynk کمک کند.
مرتبط با: کریپتو توییتر از نام و لوگوی CBDC جامائیکا ناراضی است
در حالی که جامائیکا برای تسریع پذیرش CBDC به رانندگان تاکسی متکی بود، خودروساز ژاپنی نیسان تلاش های Web3 خود را افزایش داد.
#نیسان 4 درخواست علامت تجاری برای
❤️ابدیت
️نیسمو
▶️ نیسانبرنامه های سیگنال برنامه ها
لباس مجازی + ماشین
فروشگاه های کالاهای مجازی و NFT
بازارهای NFT + تجارت + ضرابخانه
خدمات تبلیغاتی متاورس#NFT #NFTCcommunity #جهان مجازی #وب3 #ماشین pic.twitter.com/iG3ZVgyD5t— مایک کوندودیس (@KondoudisLaw) 13 مارس 2023
نیسان در سه ماهه اول سال 2023 چهار درخواست جدید برای علامت تجاری مرتبط با Web3 در ایالات متحده ثبت کرده است. علاوه بر این، واحد ژاپن در حال آزمایش فروش خودرو در انبار ابرداده است. برنامههای کاربردی برای USPTO نشان میدهد که نیسان قصد دارد یک بازار مجازی لباسها، ماشینها، لباسهای سر، کارتهای تجاری، اسباببازیها، بلیطها و توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) برای تجارت و چاپ NFT ایجاد کند.
مجله: کتیبه های تکراری: «ابر رایانه» بیت کوین و BTC DeFi به زودی
نویسنده: Arijit Sarkar