IRS جمع آوری داده های بی سابقه ای را در مورد کاربران کریپتو پیشنهاد می کند


IRS می خواهد از ارائه دهندگان خدمات کریپتو بخواهد که مقادیر بی سابقه ای از داده ها را در مورد کاربران خود از جمله نام و شماره تامین اجتماعی جمع آوری کنند.

به مدت دو سال، دنیای ارزهای دیجیتال منتظر بود ببیند چگونه خدمات درآمد داخلی (IRS) قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل را اجرا می کند. به بیان ساده، این قانون الزامات گزارش‌دهی جدیدی را ایجاد کرد که خطر ایجاد ممنوعیت عملی استخراج ارزهای دیجیتال و قرار گرفتن میلیون‌ها آمریکایی در معرض جنایات جدید را به همراه داشت. خبر خوب این است که پیشنهاد تقریباً 300 صفحه ای IRS آنقدرها هم که طبق قانون می تواند بد نیست. اما به دور از این است که بگوییم این یک سیاست خوب است.

از آنجایی که شهروندان، مشاغل و مشاوران پیش‌نویس نامه‌های نظر را قبل از مهلت پاسخگویی 30 اکتبر به پایان می‌رسانند، مهم است که یک گام به عقب برداریم و درک کنیم که چرا کسب‌وکارها نباید به طور پیش‌فرض ملزم به گزارش مشتریان به دولت باشند.

اگر سال 2021 را به یاد بیاوریم، قانون سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل مربوط به ساخت جاده ها، پل ها و موارد مشابه بود. این در مورد ارز دیجیتال یا گزارش مالی نبود. با توجه به نیاز شدید مالی برای جبران هزینه‌ها، اعضای کنگره دو ماده را برای افزایش نظارت مالی بر کاربران ارزهای دیجیتال گنجانده بودند. استدلال آنها این بود که افزایش نظارت درآمد مالیاتی را افزایش می‌دهد و به طور مؤثر فرار مالیاتی را از کاربران ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند.

مرتبط با: قوانین مالیاتی جدید می تواند به معنای فرار از ایالات متحده برای شرکت های رمزنگاری باشد

در آن زمان، کمیته مشترک مالیات تخمین زد که این مقررات تقریباً 28 میلیارد دلار درآمد مالیاتی در طول 1 سال ایجاد می کند. تلاش برای حذف الزامات گزارش بحث برانگیز در نهایت رد شد زیرا راهی برای تغییر بودجه وجود نداشت.

در آن زمان، رقم 28 میلیارد دلاری مشکوک بود. و کمتر از یک سال بعد، دولت بایدن بودجه خود را با پیش بینی بسیار متفاوتی منتشر کرد. دولت بایدن تخمین زد که تنها 2 میلیارد دلار در 10 سال آینده دریافت خواهد کرد، در مقابل 28 میلیارد دلاری که کمیته مشترک مالیات پیش بینی کرده بود. و اکنون حتی این رقم ممکن است بیش از حد تخمین زده شود، زیرا مقامات خزانه داری اذعان دارند که تخمین ها بر اساس بازار بسیار متفاوتی است.

خلاصه ای از پیشنهاد IRS برای تحمیل الزامات جدید جمع آوری داده ها بر ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال. منبع: ثبت نام فدرال ایالات متحده

به نظر می رسد آنچه پس از کاهش هزینه ها باقی می ماند چیزی بیش از یک آجر در دیوار نظارت مالی ایالات متحده باشد.

پیشنهاد IRS هنوز آنطور که می‌توانست بد به نظر نمی‌رسد، زیرا در حال حاضر ماینرها و برخی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را مستثنی می‌کند. با این حال، این پیشنهاد راه هشدار دهنده ای را برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی باید مشتریان را گزارش دهد انتخاب می کند.

به نظر می رسد این پیشنهاد تا حدی بر این اساس است که “آیا یک شخص در موقعیتی است که اطلاعاتی در مورد هویت مشتری بداند، نه اینکه آیا یک شخص معمولاً چنین اطلاعاتی را می داند یا خیر.” این پیشنهاد بیان می‌کند که این تمایز به این دلیل است که برخی از پلتفرم‌ها «سیاست درخواست نکردن اطلاعات مشتری یا درخواست اطلاعات محدود را دارند». [but] این فرصت را دارد که با به روز رسانی پروتکل های خود اطلاعاتی در مورد مشتریان خود به دست آورد. بنابراین، این پیشنهاد بیان می‌کند که IRS انتظار دارد که برخی از صرافی‌های غیرمتمرکز و کیف پول‌های خود میزبان مجبور شوند اطلاعات خصوصی مشتریان خود را گزارش کنند.

به عبارت دیگر، در حالی که کسب‌وکارها دلیلی برای جمع‌آوری اطلاعات حساس و شخصی از مشتریان ندارند، نکته اصلی که IRS از آن کار می‌کند این است که آیا کسب‌وکارها توانایی انجام این کار را دارند یا خیر. با توجه به اینکه تمرکز بر مشاغلی است که خدمات ارائه می دهند، ممکن است کمی محدود باشد، اما به نظر می رسد “توانایی جمع آوری اطلاعات” کمی بیشتر از “جمع آوری اطلاعات به طور پیش فرض” باشد.

اگرچه نگران کننده است، اما این رویکرد نباید غافلگیر کننده باشد. دولت ایالات متحده به آرامی شروع به ایجاد الزامات گزارشگری مالی گسترده تر از طریق قانون رازداری بانکی، قانون میهن پرستان و بسیاری از قوانین و مقررات دیگر کرد. مفاد قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل و پیشنهاد حاصل از IRS تنها آخرین نسخه این چارچوب جامع است.

مرتبط با: برای انبوهی از ماموران ناتوان IRS در سال 2023 آماده شوید

اما به جای ادامه گسترش دامنه و عمق نظارت مالی، اکنون باید زمان آن باشد که این پیشنهاد را به طور کلی زیر سوال ببریم. در کشوری که آمریکایی ها باید توسط متمم چهارم محافظت شوند، کسب و کارها نباید مجبور شوند مشتریان خود را به طور پیش فرض به دولت گزارش دهند. فعالیت هایی مانند استفاده از ارز دیجیتال برای پرداخت، دریافت بیش از 600 دلار از پی پال پس از فروش در گاراژ، یا جمع آوری چک دستمزد از یک شغل، نباید شما را در پایگاه داده دولتی قرار دهد.

دور شدن از این وضعیت نظارتی ممکن است مستلزم تغییرات اساسی در قوانین ایالات متحده باشد، اما این بدان معنا نیست که انجام این کار یک ایده رادیکال است. در یک نظرسنجی که توسط موسسه کاتو انجام شد، 79 درصد از آمریکایی‌ها گفتند که بانک‌ها اطلاعات مالی را با دولت به اشتراک می‌گذارند غیرمنطقی است، در حالی که 83 درصد گفتند که دولت باید برای کسب اطلاعات مالی به مجوز نیاز داشته باشد.

این اصول هستند که باید بحث را به جلو هدایت کنند. بنابراین، با نزدیک شدن به مهلت پاسخگویی 30 اکتبر، نظر دهندگان باید هم آنچه را که پیشنهاد انجام می دهد و هم نمی گوید را بسنجید.

و در حالی که تمرکز فعلی تا حد زیادی بر روی IRS است، فراموش نکنیم که مسئولیت اصلاح وضعیت فعلی و وضعیت نظارت مالی گسترده تر بر عهده سالن های کنگره است. در پایان روز، IRS آنچه را که کنگره به آن می گوید انجام می دهد. بنابراین، این کنگره است که باید برای اصلاح نظام به طور کلی وارد عمل شود.

نیکلاس آنتونی او یک تحلیلگر سیاست در مرکز جایگزین های پولی و مالی مؤسسه کاتو است. او نویسنده است حمله قانون سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل به کریپتو: زیر سوال بردن منطق مقررات ارزهای دیجیتال و حق بر حریم خصوصی مالی: ایجاد چارچوبی بهتر برای حریم خصوصی مالی در عصر دیجیتال.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و نباید مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. دیدگاه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس‌کننده یا بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.




نویسنده: Nicholas Anthony

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید