گوگل خط مشی محتوای سیاسی خود را به روز کرده است تا از نوامبر 2023 قابل اجرا باشد. این خطمشی اکنون افشای تمام محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در تبلیغات انتخاباتی را الزامی میکند.
گوگل بهروزرسانیهایی را در خطمشی محتوای سیاسی خود انجام میدهد تا شامل یک دستور جدید باشد که همه تبلیغکنندگان انتخاباتی تأیید شده را ملزم میکند استفاده خود از هوش مصنوعی (AI) را در محتوای کمپین افشا کنند.
در 6 سپتامبر، غول فناوری گفت که در مواردی که “محتوای مصنوعی که به طور غیراصلی افراد یا رویدادهایی را واقعی یا واقعی به نظر می رسد” به تصویر می کشد، افشاگری ها ضروری است. همچنین بیان شد که این اعلانها باید در جایی که توسط کاربران مورد توجه قرار میگیرند «روشن و آشکار» باشند.
“تبلیغات حاوی محتوای مصنوعی که اصلاح شده یا ایجاد شده است تا با ادعاهای مطرح شده در آگهی بی ربط باشد، از این الزامات افشای معاف خواهند بود.”
مثالهایی که گوگل ارائه میکند شامل استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند ویرایش، مانند تغییر اندازه، برش، اصلاح رنگ یا نقص، یا ویرایشهای محیطی است که “تصویر واقعی رویدادهای واقعی را ایجاد نمیکنند.”
طبق به روز رسانی، این سیاست به روز شده برای محتوای تصویری، ویدیویی و صوتی اعمال می شود و در اواسط نوامبر 2023 اجرا می شود. این اتفاق درست یک سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در نوامبر 2024 برگزار شود، رخ داد.
افشای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی یک موضوع داغ بوده است، زیرا ظهور برجسته ابزارهای عظیم هوش مصنوعی مانند ChatGPT OpenAI، ایجاد و توزیع این نوع محتوا را آسانتر کرده است.
مرتبط با: Google خطمشیهای خدمات را برای مطابقت با مقررات اتحادیه اروپا بهروزرسانی میکند
از آنجایی که هوش مصنوعی همچنان در صنایع مختلف رواج دارد، گوگل به همراه سایر شرکت های بزرگ فناوری تمرکز خود را بر ابزارها و خدمات هوش مصنوعی افزایش می دهد.
مدیر عامل گوگل در یادداشتی در 5 سپتامبر گفت که از زمانی که در سال 2015 به آن پیوسته است، در نظر دارد گوگل را به “شرکتی که هوش مصنوعی را در اولویت قرار می دهد” بسازد.
در 17 آگوست، گوگل موتور جستجوی خود را ارتقا داد تا شامل پیشرفتهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به سادهسازی عملکردهای جستجوی خود شود. همچنین به نیروهای OpenAI و مایکروسافت پیوسته است تا “فروم مدل مرزی” را ایجاد کند، که آنها قصد دارند از آن برای کمک به خود تنظیمی توسعه هوش مصنوعی از داخل صنعت استفاده کنند.
علاقه گوگل به توسعه سیاستهای هوش مصنوعی به سایر پلتفرمهای آن، از جمله یوتیوب که اخیراً «اصول» خود را برای همکاری با صنعت موسیقی بر روی فناوریهای مرتبط با هوش مصنوعی منتشر کرده است، گسترش یافته است.
مجله: AI Eye: با خوب بودن در ChatGPT، بحث های پورنوی جعلی کودکان با هوش مصنوعی، بررسی های هوش مصنوعی آمازون نتایج بهتری دریافت کنید
نویسنده: Savannah Fortis