نام تجاری: لایه 1 یک استراتژی بازاریابی موفق Web3


ساخت بر روی یک بلاک چین از اصول اولیه مشابه با ساخت در زندگی واقعی پیروی می کند.

ساخت بر روی یک بلاک چین از اصول اولیه مشابه با ساخت در زندگی واقعی پیروی می کند. ابتدا پایه ها را می گذارید، سپس می توانید شروع به چیدن آجر کنید، و تنها پس از ساخته شدن آن می توانید هدف ساختمان را تجربه کنید. ساختن پایه با بلاک چین شامل انتخاب (یا حتی طراحی) اولین لایه است. چیدن آجرها مانند نوشتن کد پلت فرم است و تنها پس از آن می توان تجربه کاربری را آغاز کرد.

بنابراین، اگر از ابتدا فرآیند ساخت یک ساخت موفق و پایدار را می‌دانیم، چرا وقتی نوبت به تلاش‌های بازاریابی کریپتو می‌شود، آن را نادیده می‌گیریم؟

چک لیست بازاریابی بنیانگذار رمزارز خالص

ایجاد یک پروژه Web3 از ابتدا؟ در اینجا یک چک لیست بازاریابی معمولی برای بنیانگذاران دیوانه آمده است:

  • لوگو داشته باشید: برای شروع، چیزی از یک فریلنسر کافی است.
  • ایجاد کاغذ سفید: این یکی از موارد ضروری برای VCها است
  • یک وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی داشته باشید
  • ایجاد یک وبلاگ (به یاد داشته باشید: سئو مهم است)
  • با یک آژانس روابط عمومی ارتباط برقرار کنید و چندین بیانیه مطبوعاتی را قبل از راه اندازی منتشر کنید
  • از اینفلوئنسرها استفاده کنید (فالوورهای بیشتر = دسترسی بیشتر)
  • از مکان‌های پولی برای ایجاد حقوق استفاده کنید
  • به حمایت های مالی بپیوندید و در رویدادهای مهم روی صحنه بمانید

حتی اگر پروژه‌ای موفق شود از سقوط بعدی جان سالم به در ببرد، بازده کمی در هزینه‌های بازاریابی به همراه خواهد داشت و همیشه آن لیست را پاک می‌کند و آن را با ویژگی‌ها، محصولات و خدمات جدیدتر و هیجان‌انگیزتر تکرار می‌کند.

مشکل این است که وقتی دیگران همین کار را انجام می دهند، هیچ کس برجسته نمی شود. و چه چیزی در بازارهای نزولی باقی مانده است؟ همه موارد فوق زمان و هزینه دارند، اما هیچ کدام از آنها وفاداری نمی خرند.

همه کارآفرینانی که بر روی بلاک چین بنا می‌شوند، اهمیت ساخت و ساز را از پایه، از لایه 1، درک می‌کنند. لایه 1 پایه و اساس همه چیز است.

به جامعه ای بپیوندید که در آن می توانید آینده را متحول کنید. حلقه نوآوری Cointelegraph رهبران فناوری بلاک چین را برای اتصال، همکاری و انتشار گرد هم می آورد. امروز درخواست دهید

ویژگی هایی که در Layer-1 به دنبال آن هستید چیست؟

  • بومی سازی با مالکیت مشترک توزیع شده
  • ثبات
  • شفافیت
  • زندگی طولانی

هیچ چیز در چک لیست بازاریابی بنیانگذار جامع این ویژگی های غیرقابل مذاکره را به اشتراک نمی گذارد.

برند شما لایه 1 بازاریابی شماست.

بازاریابی موفق با ساختن برند سطح 1 خود شروع می شود. ردیف 1 شما سنگی است که کل پلتفرم شما بر روی آن ساخته شده است و برند شما سنگ بنای است که کل استراتژی بازاریابی شما باید بر روی آن ساخته شود.

برند شما یک لوگو یا یک شعار جذاب نیست. مهمتر از همه، جایگاه و وعده برند به یاد ماندنی، مرتبط، قابل اعتماد، منحصربفرد، مختصر و ثابت. در حالت ایده‌آل، ارزش‌ها، ایده‌ها، روایت‌ها و تصاویر واضحی پشتیبانی می‌شود که هر چیز دیگری را با هم جمع می‌کند.

برند شما چیزی است که باعث می شود مردم شما را بشناسند. این چیزی است که کسب و کار شما به آن معروف است. و این تنها بخشی از جعبه ابزار بازاریابی شماست که واقعاً یک ارتباط عاطفی بین شما و مخاطبانتان ایجاد می کند.

به یاد داشته باشید، برند شما تنها دارایی است که می توانید از هزینه های بازاریابی خود به دست آورید. مهم نیست چقدر به یک آژانس روابط عمومی یا بازاریابی پرداخت می کنید، مهم نیست چقدر در مورد بازگشت سرمایه صحبت می کنند، بدون نام تجاری، همه چیز بحث است. برند شما اولین لایه شماست.

این بدان معنا نیست که همه چیزهای دیگر مهم نیستند. رسانه های اجتماعی، وبلاگ و کمپین های روابط عمومی شما مهم هستند. اما آنها لایه دوم شما هستند – نقاط تماس شما. برای استفاده از قیاس بلاک چین، فعالیت های بازاریابی لایه 2 و نقاط تماس شما مانند dApps شما هستند. آنها وجود شما هستند – صدای شما به جهان.

لایه 3 جایی است که جادو اتفاق می افتد. لایه 3 تجربه ای است که در آن نام تجاری، محصول و داستان شما برای ایجاد علاقه، تأثیر و ارزش ماندگار گرد هم می آیند. به همین دلیل است که مردم برمی گردند و این چیزی است که شما را از سخت ترین بازارهای نزولی و چالش های مالی عبور می دهد.

اما بدون ردیف 1، نام تجاری شما، هرگز تنها بر اساس سطح 2 به سطح 3 نخواهید رسید. این مانند تلاش برای راه‌اندازی یک dApp بدون بلاک چین است.

مقاوم سازی کار می کند

صبر کن شاید فکر می کنی من قبلاً کسب و کار خود را تأسیس کرده ام و قبل از شروع کار برندی ایجاد نکرده ام. من قبلاً وب سایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ و کمپین هایم را راه اندازی کرده ام، اما برندی ندارم. آیا اکنون همه چیز محکوم به شکست است؟

مشکلی نیست

برخلاف dApp هایی که بدون بلاک چین نمی توانند کار کنند، می توان نام تجاری خود را به صورت گذشته نگر ساخت. در واقع، در فرآیند ساخت لایه 2 خود، به احتمال زیاد شما شروع به ایجاد تصوری کرده اید که می تواند به ساخت پایه برند شما کمک کند.

در چه کاری خوب هستید؟ چرا جامعه شما بالاتر از رقابت به شما می آید؟ چرا پیشنهاد شما مرتبط است؟

به احتمال زیاد، اگر قبلاً شروع کرده اید، در موقعیت قوی تری برای ایجاد یک برند به صورت گذشته نگر هستید، زیرا از قبل داده ها و ورودی کافی برای پاسخ به این سؤالات دارید. این نقاط تماسی که ایجاد می‌کنید، گنجینه‌ای از بازخوردهای ارزشمند از سوی افرادی است که با محصول شما تعامل می‌کنند و تأثیرگذار هستند. به آنچه آنها می گویند گوش دهید.

هنگامی که بدانید چه چیزی خوب است و چگونه درک می شوید، مواد لازم برای ایجاد نام تجاری خود را دارید. بقیه علم محض است.

ژرمن یکی از بنیانگذاران و رئیس بخش مرتبط THE RELEVANCE HOUSE است که یک آژانس برندسازی، بازاریابی و رشد متمرکز بر بلاک چین و وب 3 است.


این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده از مدیران ارشد و کارشناسان در صنعت فناوری بلاک چین که در حال ساختن آینده با قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری هستند. نظرات بیان شده لزوما منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.

درباره حلقه نوآوری Cointelegraph بیشتر بیاموزید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر


نویسنده: German Ramirez Ramirez

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید