یکی از مدیران Shrapnel به Cointelegraph گفت که لحظه ای که یک بازیکن یک دارایی درون بازی را به پول نقد تبدیل می کند، ارزش پولی به دست می آورد و اینجاست که مشکل SEC به وجود می آید.
سازندگان بازی بلاک چین Shrapnel، یک بازی تیراندازی اول شخص AAA، بخشی از بازی خود را برای بازیکنان مستقر در ایالات متحده قطع خواهند کرد تا از عصبانیت احتمالی ناظر اوراق بهادار این کشور جلوگیری کنند.
فرانسیس برانکین، مدیر اقتصاد Shrapnel، در بیانیهای در 13 سپتامبر گفت که این بازی که انتظار میرود در ماه دسامبر در دسترس زودهنگام قرار گیرد، برای بازیکنان اروپا و آسیا نامحدود خواهد بود، اما بازیکنان در ایالات متحده نمیتوانند پول برداشت کنند. به هر طریقی مصاحبه با Cointelegraph در Token 2049.
“آنها [U.S. users] آنها می توانند هر کاری که بازیکنان دیگر انجام می دهند انجام دهند، اما نمی توانند پول برداشت کنند. از آنجا که این چیزی است که این را به یک امنیت برای بازیکن ایالات متحده تبدیل می کند، به محض اینکه آنها ارزش پولی را درک می کنند، مشکل اینجاست.”
او امیدوار است که این مشکل موقتی باشد و نئون، تیم سازنده Shrapnel، به زودی به کاربران آمریکایی اجازه دهد سرمایه انباشته شده از Shrapnel را به حساب های بانکی خود منتقل کنند.
〉من دارم آماده میشم بیرونش کنم. pic.twitter.com/kq6B07Ub97
— ŞRAPNEL (@playSHRAPNEL) 13 سپتامبر 2023
Shrapnel یک بازی تیراندازی اول شخص است که در زمین 2038 اتفاق میافتد، جایی که بازیکنان غارت جمعآوری میکنند و سعی میکنند پاداش خود را در حالی که توسط دشمنان و سایر بازیکنان شکار میشوند، به دست آورند.
برانکین توضیح داد که این بازی همچنین به بازیکنان اجازه میدهد تا به جای ایجاد ارزش از خود بازی، اقتصادهای باز بسازند و حقوق مالکیت معنوی بر داراییهای درون بازی داشته باشند.
این یکی از اصلی ترین دلایلی بود که مدیرعامل شرکت، مارک لانگ، تصمیم گرفت مسیر بلاک چین را طی کند. کاربران می توانند یک برند بسازند، دارایی های درون بازی را از ابتدا ایجاد کرده و بفروشند.
برانکین با اشاره به Roblox و Minecraft به عنوان نمونه های کتاب درسی توضیح داد: «محتوای تولید شده توسط کاربر واضح است که چیز بزرگی است.
✦ ŞRAPNEL INSIGNIA بتا اکنون برای عموم باز است! ✦
طرح های شخصی خود را ایجاد کنید و برند منحصر به فرد خود را بسازید!
از نمادهای پیچیده گرفته تا نمادهای چشم نواز، الگوهای سفارشی و صحنه های دقیق، می توانید هر آنچه را که تخیل خود می خواهید طراحی کنید!
https://t.co/OVQju6PNdv pic.twitter.com/wZkfyzbCmE
— ŞRAPNEL (@playSHRAPNEL) 16 ژوئن 2023
برانکین گفت که نئون به دلیل قابلیت های مقیاس پذیری آن، Avalanche را انتخاب کرد.
برانکین توضیح داد که Shrapnel در حال حاضر می تواند 2 میلیون تراکنش در ساعت (555 TPS) را پردازش کند که در حال حاضر کافی است، اما با گذشت زمان رشد بهمن آسان تر خواهد شد.
مرتبط با: عربستان سعودی بازی های بلاک چین و Web3 را برای تنوع بخشیدن به اقتصاد انتخاب می کند
نئون قبل از تبدیل شدن به یک بازی رایگان، نسخه دسترسی زودهنگام بازی را در ماه دسامبر برای کاربران پولی عرضه خواهد کرد.
در حالی که محدودیتهای کاربران آمریکایی ممکن است مانع راهاندازی قریبالوقوع Shrapnel شود، یکی از بنیانگذاران Sandbox به Cointelegraph گفت که پایگاه دادههای فراداده (و به طور کلی دنیای بازی) در ایالات متحده در حال نابودی است، اما نه در آسیا، بهویژه هنگ کنگ، کره جنوبی. او گفت که در کره و ژاپن توسعه یافته است.
مجله: Web3 Gamer: مالک GTA Web3 به بررسی کازینو بیت کوین و Sunflower Land می پیوندد
نویسنده: Brayden Lindrea