به لطف Gensler، هیتمن Shrapnel Web3 به کاربران آمریکایی اجازه برداشت پول را نمی دهد


یکی از مدیران Shrapnel به Cointelegraph گفت که لحظه ای که یک بازیکن یک دارایی درون بازی را به پول نقد تبدیل می کند، ارزش پولی به دست می آورد و اینجاست که مشکل SEC به وجود می آید.

سازندگان بازی بلاک چین Shrapnel، یک بازی تیراندازی اول شخص AAA، بخشی از بازی خود را برای بازیکنان مستقر در ایالات متحده قطع خواهند کرد تا از عصبانیت احتمالی ناظر اوراق بهادار این کشور جلوگیری کنند.

فرانسیس برانکین، مدیر اقتصاد Shrapnel، در بیانیه‌ای در 13 سپتامبر گفت که این بازی که انتظار می‌رود در ماه دسامبر در دسترس زودهنگام قرار گیرد، برای بازیکنان اروپا و آسیا نامحدود خواهد بود، اما بازیکنان در ایالات متحده نمی‌توانند پول برداشت کنند. به هر طریقی مصاحبه با Cointelegraph در Token 2049.

“آنها [U.S. users] آنها می توانند هر کاری که بازیکنان دیگر انجام می دهند انجام دهند، اما نمی توانند پول برداشت کنند. از آنجا که این چیزی است که این را به یک امنیت برای بازیکن ایالات متحده تبدیل می کند، به محض اینکه آنها ارزش پولی را درک می کنند، مشکل اینجاست.”

او امیدوار است که این مشکل موقتی باشد و نئون، تیم سازنده Shrapnel، به زودی به کاربران آمریکایی اجازه دهد سرمایه انباشته شده از Shrapnel را به حساب های بانکی خود منتقل کنند.

Shrapnel یک بازی تیراندازی اول شخص است که در زمین 2038 اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان غارت جمع‌آوری می‌کنند و سعی می‌کنند پاداش خود را در حالی که توسط دشمنان و سایر بازیکنان شکار می‌شوند، به دست آورند.

برانکین توضیح داد که این بازی همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به جای ایجاد ارزش از خود بازی، اقتصادهای باز بسازند و حقوق مالکیت معنوی بر دارایی‌های درون بازی داشته باشند.

این یکی از اصلی ترین دلایلی بود که مدیرعامل شرکت، مارک لانگ، تصمیم گرفت مسیر بلاک چین را طی کند. کاربران می توانند یک برند بسازند، دارایی های درون بازی را از ابتدا ایجاد کرده و بفروشند.

برانکین با اشاره به Roblox و Minecraft به عنوان نمونه های کتاب درسی توضیح داد: «محتوای تولید شده توسط کاربر واضح است که چیز بزرگی است.

برانکین گفت که نئون به دلیل قابلیت های مقیاس پذیری آن، Avalanche را انتخاب کرد.

برانکین توضیح داد که Shrapnel در حال حاضر می تواند 2 میلیون تراکنش در ساعت (555 TPS) را پردازش کند که در حال حاضر کافی است، اما با گذشت زمان رشد بهمن آسان تر خواهد شد.

مرتبط با: عربستان سعودی بازی های بلاک چین و Web3 را برای تنوع بخشیدن به اقتصاد انتخاب می کند

نئون قبل از تبدیل شدن به یک بازی رایگان، نسخه دسترسی زودهنگام بازی را در ماه دسامبر برای کاربران پولی عرضه خواهد کرد.

در حالی که محدودیت‌های کاربران آمریکایی ممکن است مانع راه‌اندازی قریب‌الوقوع Shrapnel شود، یکی از بنیانگذاران Sandbox به Cointelegraph گفت که پایگاه داده‌های فراداده (و به طور کلی دنیای بازی) در ایالات متحده در حال نابودی است، اما نه در آسیا، به‌ویژه هنگ کنگ، کره جنوبی. او گفت که در کره و ژاپن توسعه یافته است.

مجله: Web3 Gamer: مالک GTA Web3 به بررسی کازینو بیت کوین و Sunflower Land می پیوندد




نویسنده: Brayden Lindrea

اشتراک گذاری و حمایت

امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *