«کشش فرش» هنرمند نلسون سیرز، قربانیان برداشت ارزهای دیجیتال و عدم اقدام SEC برای محافظت از سرمایهگذاران را برجسته کرد.
فروشندگان خیابانی در منطقه مالی در مرکز شهر منهتن به وفور یافت می شوند. اما هفتهها پیش، در 14 سپتامبر، یک فروشنده غیرعادی مغازهای را در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) راهاندازی کرد و بخشی از Maiden Lane را به یک لحاف رنگارنگ تبدیل کرد. هر اسپری با دستورالعمل های ساده رنگ آمیزی شد. کشیدن.”
مردم پرسیدند، اما اینها جعلی بودند و برای فروش نبودند. این محصولات بخشی از “Rug Pull”، آخرین نصب چریکی توسط نلسون سیرز، مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقر در نیویورک و هنرمند تبدیل شده، بود که برخی آن را “وارهول وال استریت” یا خلاق ترین فعال ارزهای دیجیتال می دانند. به عنوان یک اثر هنری، «قالیچه کش» قربانیان زیادی را که تحت تأثیر نوع کلاهبرداری قرار گرفته اند، برجسته می کند.

در سال گذشته، کریپتو باید بر مقاومت خود در برابر مقررات متمرکز غلبه کند. در عین حال، قربانیان قالیکشی و سایر کلاهبرداریها هنوز از حمایتی که نهادهای متمرکز قرار است ارائه کنند، بهره نمیبرند.
Saiers به Cointelegraph گفت: «نقص SEC فراتر از شکست در محافظت از سرمایه گذاران در برابر تقلب های آشکار است. و افزود: اگرچه آنها شغل بسیار دشواری دارند، اما از جهاتی بسیار سست و از جهاتی بسیار تهاجمی به نظر می رسند. به نظر من رد برخی سرمایه گذاری ها از سوی آنها ممکن است متاسفانه برخی از سرمایه گذاران را به سمت محصولات متقلبانه تر سوق داده باشد.
سایرز فقط زمانی در زمین کار می کند که منطقی باشد. هنر نیز فراتر از رمزنگاری است. او به موضوعات دیگری مانند زندان ناعادلانه یا وحدت عمیق هنر و ریاضیات می پردازد.
خانواده این هنرمند زمانی که او پنج ساله بود از اتیوپی به منطقه واشنگتن دی سی نقل مکان کردند. او مدرک لیسانس و دکتری خود را دریافت کرد. این جوان 23 ساله از دانشگاه ویرجینیا در رشته ریاضیات است.
مجله: حقیقت پشت انقلاب بیت کوین کوبا: گزارشی در محل
Saiers پس از خواندن در مورد مصائب دلالان اوراق قرضه وال استریت در کتاب، کار در امور مالی را انتخاب کرد. پوکر دروغگو توسط مایکل لوئیس او به عنوان مدیر عامل در دویچه بانک و مدیر ارشد سرمایه گذاری صندوق خود، Saiers Capital، که برنده جایزه HFMWeek برای بهترین صندوق تامینی با ارزش نسبی در سال 2011 شد، خدمت کرد.
با این حال او در سال 2014 گامی برای هنرمند شدن برداشت.
سایر گفت: «هنر در آن مقطع بسیار جالبتر از امور مالی بود. او در طول زندگی حرفه ای خود در امور مالی، حداقل شاهد تغییرات قابل توجهی بود، مانند بحران سال 2008. در مقایسه، میدان آرام بود.
وقتی مرتباً در مورد هنر رویاپردازی میکنید یا نیمهشب از خواب بیدار میشوید و به جای Nikkei و S&P به کار هنری بعدی خود فکر میکنید، وقت آن است که هنرمند شوید.»
او بر اساس بازدیدهای دوران کودکی اش از موزه ها، به خود یاد داد که چگونه از طریق فیلم ها و کتاب ها نقاشی کند.
در پایان سال 2014، Saiers اولین نمایشگاه بزرگ خود را با عنوان “چشم بند در سایه جاذبه” در استودیو Vendome در نیویورک ارائه کرد.
در سال 2016، او از سه برنامه دیگر رونمایی کرد، از جمله «کوتاه کردن: عقلانی کردن غیر منطقی»، برنامهای که از دریچه لباسها به نقد احکام طولانی غیر ضروری برای مجرمان سطح پایین در مجتمع صنعتی زندان آمریکا میپردازد. زیرا زندانیان اغلب از این جملات به عنوان “فوتبال” یاد می کنند. شماره.” به طور مناسب، این نمایش در زندان بدنام در جزیره آلکاتراز در سانفرانسیسکو برگزار شد.
Saiers در سال 2018 با اولین نصب چریکی خود سر و صدای زیادی به پا کرد، که در آن یک “موس کریپتو” مرتفع مشرف به فدرال رزرو در منطقه مالی منهتن را باد کرد.

طراحی آن مستقیماً از موش های معلق شهر نیویورک الهام گرفته شده است که اغلب از اعتراضات علیه صاحبان خانه حمایت می کنند. در این مثال، Saiers کد رمزنگاری را به بدن جونده و علائم بیت کوین (BTC) را به چشمان او اضافه کرد.
این ماوس همچنین اشاره ای به وارن بافت بود که در آن زمان رمزارز را «مربع سم موش» نامید. این اولین زمستان کریپتو بود که بیت کوین از 20000 دلار به 6000 دلار سقوط کرد که دلیل آن عدم اطمینان SEC و کاهش ایمان به این فناوری بود.
این سالی بود که سایرز، که تا به حال فقط بیت کوین داشت، درگیر رمزارزها شد. او گفت: «من میخواستم از جامعه ارزهای دیجیتال حمایت کنم.
او حتی در اوج جنون خود، هرگز در قالیکشی غرق نشد. اگر چه او با انتقاد بافت از رمزنگاری مخالف بود، اما Saiers به توصیه بافت برای جلوگیری از اکثر کلاهبرداریها، «ترس داشته باشید زمانی که دیگران حریص هستند و حریص باشید تنها زمانی که دیگران میترسند» استناد کرد.
اما Saiers همچنان با کسانی که پسانداز خود را در بخش کریپتو از دست دادهاند، از پروژههای مبهم گرفته تا FTX، همدردی میکند. به جای حمایت از این مالیات دهندگان، او فکر می کند که SEC کمک های مالی بانک های بزرگ را حتی با افزایش بدهی ملی آمریکا تایید می کند.
«قالیچه کش» با سادگی خود ذهنیت همه را به خود جلب می کند. Saiers این فرش ها را از Instacart تهیه کرد، اما سفارشات آنها چندین بار به دلیل اندازه آنها لغو شد. او برای عملگرایی و ارج نهادن به زیبایی شناسی هنرمند چریکی، نقاط برجسته «کشش» را با اسپری رنگ آمیزی کرد.
ماشینی که نزدیک پنجره فروش قرار گرفته بود، نکات ظریف تری را اضافه کرد. این سبد خرید وسیله دیگری برای یک فروشنده خیابانی معمولی در نیویورک است، اما Saiers روی آن قفل هایی داشت که نشان دهنده نقدینگی قفل شده بود، یک علامت خروج نشان دهنده کلاهبرداری های خروج و یک بطری آب خالی که نشان دهنده کمبود نقدینگی بود.
جدیدترین: Crypto VC: سرمایه گذاری توکن و گاو نر بعدی با Digital Wave Finance
این هنرمند سال آینده نمایشگاه دیگری در یکی از گالری های نیویورک خواهد داشت، اما اتمام اولین نمایشگاه «قالیچه کش» به معنای تمام شدن پروژه نیست. Saiers می تواند آن را دوباره انجام دهد. این اولین باری نیست که او یک چیدمان چریکی را تکرار می کند. او حتی ماوس بیت کوین را به واشنگتن دی سی آورد. اما او فقط باید یک روز به اداره پلیس نیویورک اخطار می داد تا آن را در شهر نصب کند. سرویس مخفی در دی سی به او هشدار داد که باید ژنراتوری را که تیم بمب برای باد کردن جونده از آن استفاده می کند، بررسی کند. سایرز به جای آن به خانه رفت.
با این حال، “فرش کشی” نیازی به ماشین ندارد. بنابراین، چه کسی میداند که در کجا ممکن است بعدی دیده شود؟
نویسنده: Vittoria Benzine