بنیانگذار Atari Animoca فکر می کند بازی های Web3 برای مالکیت مجازی و آموزش حیاتی هستند


“من شگفت زده هستم” – نولان بوشنل می گوید که صحبت او با یات سیو در بازی های وب 3 نظر او را تغییر داد.

نولان بوشنل، بنیانگذار Atari و مخترع Pong، یکی از اولین بازی‌های ویدیویی موفق تجاری، خوش‌بینی خود را در مورد آینده بازی‌های Web3 به اشتراک گذاشت، به‌ویژه وقتی صحبت از ایجاد مالکیت در دنیای مجازی می‌شود.

در جریان انجمن رهبری سرگرمی دیجیتال در هنگ کنگ در 25 اوت، بوشنل در مورد گذشته، حال و آینده بازی به همراه یات سیو، بنیانگذار برندهای Animoca بحث کرد. شان هانگ، شریک مدیر گروه Chiron، تعدیل شد.

بوشنل، که یات سیو او را «پدربزرگ بازی» می‌داند، بازی‌های Web3 را به دلیل توانایی آنها در دیجیتالی کردن مفهوم مالکیت تحسین کرد.

«بازی‌ها به طور فزاینده‌ای از تمام جنبه‌های زندگی تقلید خواهند کرد. با بلاک چین، Web3 به طور ناگهانی مالکیت را به دنیای مجازی منتقل می کند.

بنیانگذار آتاری در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد اطلاعات در شرکت بازی سازی Web3 Moxy خدمت می کند و با به اشتراک گذاشتن جزئیات کلیدی مکالمه ای که روز قبل با سیو داشت، پنل را آغاز کرد:

من فقط مات و مبهوت بودم. منظورم این است که می‌دانستیم که شما می‌توانید هر از گاهی یک سخنرانی تغییردهنده مغز داشته باشید. ما یکی از آن‌ها را داشتیم.»

در حالی که بوشنل دنیایی را در آینده ای نه چندان دور تصور می کرد که در آن فضای داخلی اتومبیل های خودران می تواند به یک استودیوی بازی سازی موبایل تبدیل شود، سیو پتانسیل بازی های Web3 را برای کمک به کسب درآمد اقتصادی از بازی با تبدیل شدن بازی ها به جریان اصلی، برجسته کرد. بخشی فراگیر از زندگی روزمره

تاثیری که بازی‌های وب 3 دارند این است که می‌توانید با مشارکت زمانی که صرف این بازی‌ها می‌کنید شروع به کسب درآمد کنید.

سیو گفت که اگرچه بازی‌ها در ابتدا به شکل سیستم‌های «بازیکن در مقابل محیط» بودند که در آن بازیکنان در برابر شخصیت‌های غیربازیکن (NPCs) بازی می‌کردند، اما دنیای بازی – همانطور که در ظهور Minecraft و Roblox دیده می‌شود – به یکی تبدیل شده است. اکوسیستم چند نفره

«شما به Fortnite نمی‌روید تا علیه خودتان یا یک محیط بازی کنید. شما آنلاین می شوید تا با دیگران بازی کنید، بنابراین محتوا به ما، بازیکنان تعلق دارد، اما تفاوت این است که ما بازده کامل آن را نگرفتیم.”

وقتی از بوشنل پرسیده شد که بزرگترین وعده بازی های وب 3 چیست، بوشنل گفت که ترکیب «KYC و تغییر ناپذیری بلاک چین» بهترین راه برای اطمینان از اینکه بازیکنان در بازی های آنلاین ربات یا بازیگر بدی نیستند، است.

علاوه بر این، بوشنل پیش‌بینی کرد که بازی‌ها به زودی به بخشی ضروری از کلاس تبدیل می‌شوند، زیرا دانش‌آموزان از طریق «داستان و شبیه‌سازی» به بهترین شکل یاد می‌گیرند.

مرتبط با: بازی برای برنده شدن دارای نقص های مرگبار است: چگونه بازی های Web3 می توانند پایدارتر باشند؟

در حالی که جنبه های مثبت بازی های Web3 به راحتی قابل پذیرش است، Yat Siu به برخی از مشکلاتی که با گسترش بازی های بلاک چین به وجود آمده است اشاره کرد.

زمانی که شما وب 3 و بلاک چین را به هر سیستمی از جمله بازی ها معرفی می کنید، سرمایه داری را معرفی می کنید. و مشکلاتی که در 12 تا 18 ماه گذشته دیده‌ایم این است که این بازی‌ها برای همه شرکت‌کنندگان سرمایه‌دار شده‌اند، نه فقط استودیویی که آنها را تولید کرده است.»

علی‌رغم ایرادات فراوان مالی‌سازی بازی‌ها (که بسیاری از آنها در «سمی بودن» بازی‌هایی که با بازی کردن مانند Axie Infinity به دست می‌آیند مشهود است)، سیو گفت که عنصر ذاتاً سرمایه‌داری به بازیکنان جوان کمک می‌کند تا آموزش مالی کسب کنند.

“اگر جهان به لطف بازی های Web3 از نظر مالی باهوش تر شود (زیرا آنها چیزی در مورد ارزش درک می کنند)، پس فکر می کنم جهان امن تر خواهد شد.”

مجله: بازی های بلاک چین در واقع غیرمتمرکز نیستند… اما این در حال تغییر است




نویسنده: Tom Mitchelhill

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید